تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۶۹۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«او» در جشنواره فیلم پروين اعتصامی
فیلم داستانی «او» ساخته علی حیاتی به بخش مسابقه هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی راه یافت.

در این دوره از جشنواره فیلم پروین اعتصامی که 580 فیلم داستانی توسط هنرمندان و فعالان این حوزه به دفتر جشنواره ارسال شده بود توسط هیات انتخاب به ریاست محمدرضا اصلانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند و 85 فیلم داستانی برای حضور در بخش رقابتی جشنواره انتخاب شدند.

در بخش مسابقه نیلوفر زرین 78 فیلم داستانی شامل 41 فیلم از فیلمسازان زن با موضوع آزاد و 37 فیلم داستانی از مردان فیلم‌ساز با موضوع زن انتخاب شدند. همچنین در بخش نقش زن در بنیاد خانواده هفت فیلم داستانی به بخش مسابقه راه یافت.

فیلم "او" ساخته جدید علی حیاتی چندی پیش به مرحله نهایی شانزدهمین جشن خانه سینما راه يافت. اين فیلم داستانی طی 10 جلسه تصویربرداری در اهواز و شوشتر جلوی دوربین رفت.

علی حیاتی در فیلم داستانی "او" زن را دستمایه ساخت اثر جدیدش کرده است با تمام مسايل، مصايب و رنج هایش در جامعه امروز‌.

عوامل فیلم "او" عبارتند از: نویسنده فیلمنامه، طراح صحنه، تدوین و کارگردانی: علی حیاتی، مدیر تصویربرداری: رضا تیموری، صدابردار: علیرضا شیرالی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احمد حیاتی، مدیر تولید: ایوب مردانی‌پور، بازیگران: لیلا قطب‌الدین، فردین ارفع، خدیجه بابادی، محمد غدیرزاده، مجید صادپاپی و تیام صادپاپی، منشی صحنه: نیاز حسینی، عکاس: میثم رستگاری، مدیر تدارکات: حسین مرشدیان، دستیار تصویر: سهیل سیم صباحی و جاسم نیسی، دستیار صدا: امین نظربند و تهیه شده در دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان خوزستان.

فیلم "او" اواخر مهر ماه 1393 امسال با سایر رقبای خود در هشتمين جشنواره فیلم پروین اعتصامی به رقابت خواهد پرداخت.

حیاتی پیش از این با دو فیلم "جوخه" و "سایه خاموش من" در بسیاری از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حضور داشته و جوایزی را هم به خود اختصاص داده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار