تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۹۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره امور عشایر اندیمشک خبر داد :
اختصاص 6 میلیارد ریال اعتبار برای رسیدگی به امور عشایر اندیمشک
سرپرست اداره امور عشایر اندیمشک از اختصاص 6 میلیارد ریال اعتبار به منظور رسیدگی به امور عشایر این شهرستان خبر داد.

محمد میرچناری امروز اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر و حل مسائل و تامین نیازمندی‌های عشایر، 6 میلیارد ریال اعتبار به بخش‌های مختلف از جمله راه، آبرسانی، مرمت و نگهداری امور عشایر این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: این میزان اعتبار در قالب هشت پروژه در نیمه دوم سال جاری و با همکاری فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و پس از مبادله توافقنامه‌ها در شهرستان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره امور عشایر اندیمشک اضافه کرد: با توجه به مشکلات کمبود آب این اداره به وسیله دو دستگاه تانکر به 14 روستای بخش الوار و بخش مرکزی به صورت منزل به منزل آبرسانی می‌نماید.

میرچناری خاطر نشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 450 هزار کیلوگرم آرد، 47 هزار کیلوگرم علوفه دامی، 30 هزار کیلوگرم خوراک دام و 95 هزار لیتر نفت سفید بین عشایر این شهرستان توزیع شده است.

میرچناری افزود: در خصوص بیمه روستایی و عشایری نیز تعداد کل افراد بیمه شده توسط کارگزاری بیمه عشایری در این شهرستان یک‌هزار و 200 نفر است.

وی با اشاره به نقش پراهمیت عشایر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امیدواریم که با همکاری همه مسئولان مسائل و مشکلات عشایر در زمان حضور در شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار