تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۹۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی:
خط دفاع‌مان حق اشتباه مقابل پدیده ندارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی فردا با پدیده خط دفاع ما دیگر حق اشتباه ندارد و اگر نوبتی هم باشد، نوبت ما است که سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

عبدالله ویسی اظهار کرد: تاکنون پدیده تیم خیلی خوبی نشان داده است. این تیم از بازیکنان جوان و با تجربه بسیار خوبی سود می برد، البته بازیکنان با تجربه آن بسیار بیشتر هستند.

وی بیان کرد: تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر می شود، حضور بازیکنان باتجربه بسیار به آن کمک می کند. تیم سال گذشته خودمان نیز با بازیکنان با تجربه اش که به ما کمک کردند، توانست در لیگ بماند. البته تیمی که امسال پدیده بسته است برای ماندن در لیگ نیست و برای بالاتر از این حرف ها است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: پدیده شروع خوبی در لیگ داشت و دو دیدار را با نتیجه 3 بر صفر برده است که این موضوع به روند رو به رشد یک تیم در لیگ بسیار کمک می کند. ما این تیم را از نظر فنی و مهره ای بسیار خوب می بینیم و تمام تلاش مان این است که در اهواز با تمام وجود بازی کنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم پدیده در نیمه زمین حریف خیلی خوب بازی می کند و به خوبی اضافه می شوند و شوت زن هم نشان داده اند. به هر حال اگر نوبتی هم باشد، نوبت ما است که سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

ویسی بیان کرد: در بازی ها تمرکز ما یک لحظه به هم می خورد؛ یعنی هر دفعه که خط دفاع ما اشتباه کرده است، گل خوردیم. در این بازی خط دفاع ما دیگر حق اشتباه ندارد. البته آمار گل خورده ما نسبت به این موقع در سال گذشته خیلی بهتر شده است.

وی درباره هواداران تیمش گفت: هواداران در دیدار با ذوب آهن تا دقیقه 90 تیم ما را تشویق کردند و توانستیم در دقایق پایانی هم گل بزنیم. به نظرم این ها هواداران واقعی ما هستند. تماشاگران ما مطمئن باشند که تیم ما کم کم به رده های بالایی جدول می رسد. ما سال گذشته بالای جدول بودیم و به پایین جدول آمدیم ولی امسال در پایین جدول قرار داریم و در حال بالا رفتن هستیم. این اتفاق خوبی است و به تماشاگران قول می دهم تیم مان امسال رتبه بسیار خوبی به دست می آورد ولی همین که نگران تیم هستند به ما دلگرمی می دهد و خوشحالیم که هواداران واقعی و خوبی داریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار