تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۶۹۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور قائم مقام مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان ؛
مشکلات بخش‌گردشگری‌اندیمشک بررسی شد
در جلسه‌ای با حضور قائم مقام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان مشکلات بخش گردشگری اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت.

فردین بیگدلی در جلسه بررسی مشکلات بخش گردشگری اندیمشک که شامگاه چهارشنبه در اداره میراث فرهنگی این شهرستان برگزار شد با تاکید بر توجه ویژه به ایجاد زیرساخت‌های بخش گردشگری اظهار کرد: اندیمشک در ورودی استان خوزستان قرار دارد و رفع مشکلات اقامتی و پذیرایی این شهرستان و ایجاد زیرساخت‌های لازم در اولویت کاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.

وی افزود: به همین منظور موضوع هتل بزرگ سه ستاره اندیمشک که مدت سه سال است به‌علت عدم پرداخت بدهی معوقه به بانک ملی با حکم دادگستری پلمب شده و به تملک بانک ملی درآمده، از طریق سرپرستی بانک ملی استان در دست پیگیری است.

قائم مقام مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان اضافه کرد: هتل بزرگ سه ستاره اندیمشک در چهار طبقه، 52 اتاق، 120 تخت و مساحت 6 هزار و 300 مترمربع یکی از امکانات خوب اقامت و جذب گردشگر و مسافر در این شهرستان است که نیاز به رفع مشکل اساسی دارد.

بیگدلی با تاکید بر تکمیل پروژه مجتمع گردشگری این شهرستان و تامین منافع میراث فرهنگی از قبل از اجرای این طرح تصریح کرد: موضوع تملک اراضی اجرای طرح مجتمع گردشگری به‌منظور اجرای پروژه‌های جدیدی که طبق طرح مطالعاتی آن در نظر گرفته شده از طریق اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

این مسئول استانی خاطرنشان کرد: اراضی مذکور در سال 87 برای ساخت مجتمع گردشگری اندیمشک به این اداره‌کل واگذار شده و در این رابطه برنامه ریزی‌های دقیق و فراوانی در دست اقدام است تا این مجتمع به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه مسائل و مشکلات بخش گردشگری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و برای برون‌رفت از این مشکلات تصمیماتی اتخاذ شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار