تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۹۸۲۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز باز هم انجام نشد/ انتخابات؛ 31 شهریور
در این جلسه که صبح امروز در محل شورای شهر اهواز برگزار شد، در ابتدای جلسه نامه اداره کل اطلاعات خوزستان قرائت شد. در این نامه آمده بود: تعداد 21 نفر اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر اهواز منتخب مردم و مورد تاييد مي‌باشند. اين اداره‌كل ضمن احترام به آراي نمايندگان محترم شوراي اسلامي كلانشهر اهواز در انتخاب رياست محترم شوراي شهر از هيچ كدام از اعضا حمايت و جانبداري نداشته و هر گونه نقل قول مستقيم و غيرمستقيم از سوي اين اداره‌كل صحت ندارد
خوزنیوز: پنجاه و دومین جلسه شورای شهر اهواز با حضور بیست و یک نفر از اعضا برگزار شد، اما با رای اکثریت شورا انتخاب هیات رییسه به 31 شهرویور ماه موکول شد.

در این جلسه که صبح امروز در محل شورای شهر اهواز برگزار شد، در ابتدای جلسه نامه اداره کل اطلاعات خوزستان قرائت شد. در این نامه آمده بود: تعداد 21 نفر اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر اهواز منتخب مردم و مورد تاييد مي‌باشند. اين اداره‌كل ضمن احترام به آراي نمايندگان محترم شوراي اسلامي كلانشهر اهواز در انتخاب رياست محترم شوراي شهر از هيچ كدام از اعضا حمايت و جانبداري نداشته و هر گونه نقل قول مستقيم و غيرمستقيم از سوي اين اداره‌كل صحت ندارد و نمايندگان محترم را به حفظ استقلال و همدلي براي انتخاب بهترين گزينه در راستاي خدمت‌رساني مردم و صيانت از اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي توصيه مي‌نمايد. آرزوي توفيق روزافزون براي كليه اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر در خدمت‌رساني به مردم شريف اهواز و مناطق محروم و حاشيه شهر و همچنين اعمال نظارت جدي بر سلامت امور از خداوند سبحان مصلحت دارم.

سپس اسماعیل ارزانی، فرماندار شهر اهواز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: همه اعضای شورای شهر اهواز را به تحمل و رعایت تقوا و عدالت نسبت به یکدیگر دعوت می کنیم و امیدواریم بالاخره با همدلی اعضا، یک رئیس برای شورا انتخاب شود و کار به تضاد و لجبازی کشیده نشود.

در ادامه، حجت الاسلام سعادت نیا دیگر عضو شورای شهر اهواز گفت: شاید نیمی از شورای شهر اهواز از لحاظ فکری و خط مشی نیاز به خانه تکانی داشته باشد و این یک نقد برادرانه است. نسبت به عملکرد ریاست شورا در سال نخست انتقادات جدی وجود داشت و انتظار تغییر ایشان وجود داشت.

وی افزود: در طول سه چهار روز اخیر جمعی از بزرگان و دلسوزان شهر اهواز ما را نصیحت کردند که شورای شهر اهواز با پرهیز از اختلاف به کار خود ادامه دهد  و درخواست داریم جلسه امروز به روز چهارشنبه هفته جاری موکول شود تا در این مدت با کمک دوستان و دلسوزان بتوانیم به وفاق برسیم و انشااله برای نیمه دوم سال رئیسی را که مورد توافق همگان است انتخاب نماییم.


در ادامه جلسه، کاظم سواری، منشی شورای شهر اهواز گفت: در شورا وظیفه نخست، انتخاب شهردار و وظیفه بعدی نظارت بر کار شهردار است و با توجه به اتهاماتی که وارد شده است، برآنیم تا روند انتخاب هیات رئیسه را ادامه دهیم و از افرادی که برای ریاست کاندید هستند می خواهیم نام خود را اعلام کنند. در این زمان تنها فردی که نامش به عنوان کاندیدای ریاست مطرح شد، رامی علاسوند بود.

اما پس از آن، پیشنهاد موکول کردن انتخابات هیات رئیسه که از سوی سعادت نیا مطرح شده و توافق جمعی از اعضا از جمله ابریشم کار را به همراه داشت، به رای گذاشته شد و با اکثریت آرا به توافق رسید. هم چنین زمان دقیق جلسه رای گیری، روز پایانی شهریور ماه، یعنی 31 شهریور راس ساعت 16 تعیین شد.

از سوی دیگر مقرر شد در این زمان جلسات کمیسیون های شورا با روال عادی ادامه پیدا کند و جلسه بعدی شورای شهر اهواز در روز دوشنبه 17 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
رييس زاده عليرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
1
3
تا مادامي كه اعضا شورا فقط به... فكر مي كنند و تا مادامي كه انها صادقانه نخواهند براي خدمت به خلق خدا طبق پيمان و ميثاقي كه با خدا بستند ،عمل نكنند اوضاع شوراي اهواز به همين منوال پيش ميرود جدا كه ابروي مردم اهواز را ... بايد پرسيد چرا هميشه در شوراي اهواز جنگ و جدل است به نظرم بايد اجازه داد رسانه ها اين شورا را از دم تيغ بگذرانند
مردم ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
4
چه چیزه اهواز سر حساب کتابه که این باشه!!؟؟ اهواز شبیه منطقه جنگیه نه یک شهر !! هیچ کسی به شهر نمیرسه و نخواهد رسید
چون صاحب نداره.
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
1
1
سلام واقعا" همینطور است سازمانهای شهرداری دیگه شورش را در آورده اند بخصوص سازمان عمران و جدیدا" پسماند کشتن هر سگ ولگرد 750 هزارتومان !!!
ممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
1
0
شورا وشهردار همه کارشون اشتباهه که احترام به اکثریت آرا نمیزارن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
2
سلام
حالا بگوئید چرا آب را به اصفهان می برند. شما نمی توانید با دموکراسی یک رئیس برای شورای شهر انتخاب کنید ولی آبی که به هدر می رود را از سایر شهرها دریغ میکنید.
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
3
این جنجالها بیشتر برای منافع شخصیه نه منافع مردم و نه منافع شهر مدنظره،،،با همین کارهاشونه که اهواز از همه ما عقب هر مونده،،،،در ضمن مسبب اصلی این تنش ها باقی مونده های شورای سوم هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
4
دوران طلایی شهر اهواز زمانی بود که شورا نداشتیم...یادش بخیر...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
3
متاسفم برای این شهر که کاندیدای مردم در شورای اسلامی شهر فقط بفکر ... می باشند و بس
حسین40
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
1
اقایون بزار برن برنامه نود...
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
2
باب قومگرایی دیگه بسه .بیایید قوم گرایی را تا حدی داشته باشیم که وحدتمان برهم نخورد و اسیب نبیند و کارها معطل نماند.
:
:
:
آخرین اخبار