تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۹۹۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دشت آزادگان:
در صورت تأمین اعتبار، استخر سوسنگرد امسال تکمیل می‌شود
قطعا بنا به خدماتی که برای کانال های آب رسانی پیش بینی می شود برنامه هایی نیز برای حفاظت از این کانال ها وجود دارد و زمانی که کار شبکه آب رسانی به پایان می رسد، برای نگهداری از این شبکه ها مسئولیت هایی داریم. با این حال به دلیل آن که در این کانال ها کارگران مشغول کارند ممکن است به نوعی حفاظت کمتر باشد

خوزنیوز: فرماندار دشت آزادگان گفت: کارگروهی به منظور بررسی علت غرق شدن دو نفر از هموطنان در دشت آزادگان تشکیل شده است در صورت تأمین اعتبار، استخر سوسنگرد امسال تکمیل می‌شودتا بر وضعیت کانال ها نیز بررسی بیشتری انجام شود.

عبدالرحیم ناطقی در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: در رابطه با احتمال آلوده شدن کانال های آب شرب به دلیل در دسترس بودن آن ها، قطعا بنا به خدماتی که برای کانال های آب رسانی پیش بینی می شود برنامه هایی نیز برای حفاظت از این کانال ها وجود دارد و زمانی که کار شبکه آب رسانی به پایان می رسد، برای نگهداری از این شبکه ها مسئولیت هایی داریم.

فرماندار دشت آزادگان افزود: با این حال به دلیل آن که در این کانال ها کارگران مشغول کارند ممکن است به نوعی حفاظت کمتر باشد. پس از اتمام کار شبکه آب رسانی، خود سازمان آب و برق استان وظیفه حفاظت و نگهداری از کانال را بر عهده خواهد گرفت.

ناطقی در پاسخ به پرسش درباره ناتمام ماندن پروژه های تفریحی از جمله استخر در سوسنگرد یادآورشد: در سال جاری برای راه اندازی مجدد استخر شهر اعتباری در نظر گرفته شده، در کمیته برنامه ریزی استان مصوب گردید و اگر اعتبار خاصی برای آن تخصیص یابد در سال جاری تکمیل می شود.

وی عنوان کرد: این استخر تا کنون 30 درصد پیشرفت داشته و به دلیل تامین نشدن اعتبار، در سال های گذشته قابل تکمیل نبود. در فاز نخست این پروژه 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Finland
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
0
چرا در صورت تأمین اعتبار؟ پس این همه پول نفت کجا میره ؟؟
:
:
:
آخرین اخبار