تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۶۹۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرکرده باند سارقان مسلح در اهوازدستگیر شد
رییس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان متهم متواری ˈالف -قˈسرکرده باند چهار نفره سرقت های مسلحانه تحت عنوان مسافربر که از یک سال پیش تحت تعقیب قانونی بوده شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حفیظ الله خواجوی در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال دستگیری اعضای باندی چهار نفره در آذر ماه سال گذشته که تحت عنوان مسافربر اقدام به سرقت پول، طلاجات و اشیاء قیمتی شهروندان می کردند، سرکرده این باند به نام 'الف -ق' از آن زمان تا کنون متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران آگاهی معلوم شد فرد متواری که از سارقان سابقه دار و حرفه ای نیز می باشد، بیش از هشت مخفیگاه مختلف را که اکثرا در نقاط حاشیه ای بودند به عنوان محل اختفای خود انتخاب و به شکلی مرموزانه جابه جا می شود که در ادامه با کنترل نامحسوس و استفاده از شگردهای پیچیده اطلاعاتی وی را در یکی از این نقاط شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ خواجوی با اشاره به انتقال متهم به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بیان داشت: فرد دستگیر شده علاوه بر همدستی و شراکت در بیش از 10 مورد سرقت مسلحانه با سایر اعضای باند که در سال گذشته دستگیر شده بودند، به پنج فقره سرقت مسلحانه دیگر نیز اعتراف کرد.

لازم به ذکر است ، سارق دستگیر شده با تکمیل پرونده و مستندات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
3
باید اعدامش کنید
:
:
:
آخرین اخبار