تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۷۰۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود در بهبهان برگزار شد
نخستین جلسه ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان برگزار شد.

ظهر روز سه شنبه نخستین جلسه ستاد استقبال به ریاست اسماعیلی طاهری معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان و با حضور نمایندگانی از مدیریت اداری، روابط عمومی، معاونت آموزشی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت مالی، مدیر امور دانشجویی، مدیر امور فرهنگی و خدمات در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

حاضران این جلسه درباره جنبه‌های مختلف لحاظ شده در برنامه استقبال و ثبت‌نام دانشجویان به بحث و گفت‌وگو و ارائه نظرات خود پرداختند.

در این نشست مقرر شد با تجهیز سالن کتابخانه در راستای رفاه بیشتر دانشجویان جدیدالورود تمام امور ثبت‌نام آنها به شکل کاملا متمرکز انجام گیرد به طوری که حتی باجه‌ای از بانک نیز در این ساختمان مستقر شود.

در زمان ثبت‌نام، ضمن راهنمایی و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان ورودی جدید، بسته‌های فرهنگی و آموزشی و نیز بروشوری با محتوای معرفی تاریخچه دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان و شهر بهبهان به دانشجویان ورودی جدید داده می‌شود.

با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی برای استقبال و ثبت‌نام از دانشجویان ورودی جدید همه ساله در آستانه سال تحصیلی، ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه تشکیل می‌شود تا هماهنگی لازم بین تمام حوزه‌های دانشگاه برای آسودگی و آرامش خاطر دانشجویان جدید و خانواده‌های آنان در زمان ثبت‌نام فراهم شود.

در همین راستا ستاد استقبال با تشکیل جلساتی با حضور اعضای ستاد که متشکل از نمایندگان معاونت‌ها و حوزه‌های دانشگاه هستند می‌کوشد تا با ارائه طرح، پیشنهاد، برنامه‌ریزی منسجم، منظم و با ابعاد مختلف و مطابق ضوابط و آئین‌نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خاطره زیبا و به یاد ماندنی از آغاز سال تحصیلی در دانشگاه در اذهان دانشجویان نقش بندد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
0
0
برای دانشگاهبان خجالت داره: جدیدالورود دیگه چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنویس ورودی جدید
:
:
:
آخرین اخبار