تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۷۰۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شجاعی خبر داد:
بازدید و نظارت بر عملکرد 130 مدرسه خرمشهر
کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خرمشهر از بازدید و نظارت بر عملکرد 130 مدرسه این شهر در غالب پروژه مهر خبر داد.

قادر شجاعی اظهار کرد: بررسی نقاط قوت و ضعف در مدارس به منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان خرمشهری و همچنین نظارت بر روند ثبت دانش آموزان در کلیه مدارس تابعه، از جمله اهداف پروژه مهر در این شهرستان بوده است. در طرح پروژه مهر روند اجرای تمامی این اهداف و سایر اهداف دیگر را در مدارس شهر مورد بررسی و نظارت قرار می دهیم.

وی افزود:  پاسخگویی به شکایات در کوتاهترین زمان ممکن ، بازدید روزانه از آموزشگاه های موجود در سطح شهرستان، جمع بندی شکایات واصله در خصوص ثبت نام دانش آموزان با ذکر موضوع، از وظایف کاری اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر است.

کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خرمشهر در ارتباط با آمار بازدید شده در طی این مدت از مدارس خرمشهر گفت: در طول پروژه مهر بیش از 130مورد بازرسی از واحدهای آموزشی آموزش و پرورش منطقه با حضور کمیته های مختلف از پانزدهم خرداد ماه سال جاری تاکنون انجام شده است.

شجاعی تصریح کرد: تیم های ویژه بازرسی مدارس به طور مستمر در ایام تابستان بر روند فعالیت های آموزشگاه ها نظارت داشته و این روند تا شروع مدارس در اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید همچنان ادامه پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح پروژه مهر بازرسان گزارش های خود را در پایان هر روز به صورت مستقیم به کمیته ارزیابی ارائه می دهند. در حقیقت این طرح برای نظارت بر عملکرد مدارس بوده و در روند بهبود وضعیت آموزشی و خدماتی آن ها بسیار تاثیر می گذارد.

کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خرمشهر در پایان گفت: شاخصه های رضایتمندی مراجعه کنندگان به مدارس جهت ثبت نام عمدتا در چگونگی پذیرش و نوع برخورد در مدارس، بهداشت و نظافت، برنامه های فرهنگی، تکریم مراجعان در مدارس، کنترل وسایل گرمایشی و سرمایشی، رعایت نکات ایمنی و حفاظتی، کنترل شارژ کپسول های آتش نشانی، روشنایی فضای عمومی و کلاس ها و حضور دائم سرایداران و همچنین تدارک برنامه های ویژه در مدارس تا زمان شروع سال تحصیلی جدید در این طرح پیش بینی شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار