تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۷۰۱۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکذیب استعفای اعضای شورای شهر سوسنگرد
فرماندار دشت آزادگان گفت: بحث مطرح شده درباره استعفای اعضای شورای شهر و شهردار سوسنگرد صحت ندارد و جلسه روز گذشته با حضور همه اعضا و شهردار سوسنگرد برگزار شد.

عبدالرحیم ناطقی اظهار کرد: استعفای اعضای شورای شهر و شهردار سوسنگرد صحت ندارد.

وی اضافه کرد: روز گذشته جلسه شورای شهر سوسنگرد با حضور شهردار این شهرستان برگزار شد و هیچ گونه اختلافی در این شورا وجود ندارد.

فرماندار دشت آزادگان درباره عدم صدور مجوز بهره برداری از بارانداز بازارچه مرزی شلمچه توسط فرمانداری گفت: در حال پیگیری کار‌ها هستیم و اعتراض اعضای شورا به همین دلیل بود اما استعفایی صورت نگرفت.

وی با اشاره به بحث مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر استعفای اعضای شورای شهر و شهردار سوسنگرد عنوان کرد: برخی به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.

ناطقی همچنین درباره بازدید از روستای رمیم بخش بستان بیان کرد: روستای رمیم با جمعیتی بیش از 70 خانوار یکی از روستاهای مهم به لحاظ دارا بودن بیش از یک هزار رأس گاو و گاومیش است و باید توجه ویژه‌ای به معابر عمومی این روستا شود.

وی افزود: برای حضور زائران عتبات عالیات زائر سرائی در شهر بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان ساخته می‌شود.

فرماندار دشت آزادگان گفت: زائر سرای بستان در 10 هزار متر مربع با ظرفیت 4 هزار نفر ساخته می‌شود و برای فاز نخست آن 160 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار