تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۷۰۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خواهر آمنه بهرامی مدعی شد
آزادی متهم جنجالی‌ترین پرونده اسید‌پاشی
خواهر آمنه بهرامی گفت: مجید عامل اسیدپاشی به آمنه بهرامی ۱۷ شهریور آزاد شد و امشب آمنه برای پیگیری این موضوع و طرح شکایت مجدد به ایران بازمی‌گردد.

شیرین بهرامی، خواهر آمنه بهرامی، قربانی اسید‌پاشی در خصوص آخرین وضعیت آمنه بهرامی اظهار داشت: عمل آمنه به دلیل عدم کمک سفارت انجام نشد و با وجود اینکه سفارت ایران در اسپانیا وعده‌هایی داده‌ بود، کاری انجام ندادند.

وی بیان کرد: مجید 17 شهریور با وجود تبعید و حبسی که برایش تعیین کرده بودند، آزاد شد و آمنه امشب به ایران باز می‌گردد تا موضوع را پیگیر کند و مجدد شکایت کند چراکه در حق آمنه اجحاف شد و مجید به نظر بنده فردی خطرناک برای آمنه و خانواده‌ ما و حتی جامعه است.

بهرامی با بیان اینکه تمام نامه‌نگاری‌ها برای کمک‌هزینه سفارت به آمنه جواب نداد و هیچ کمکی برای جراحی صورت نگرفت، افزود: درخصوص کتاب " چشم در برابر چشم " آمنه باید بگویم که چاپ دوم کتاب آمنه به اتمام رسید و چاپ ترجمه آلمانی او صورت گرفت.

خواهر آمنه بهرامی، قربانی اسید‌پاشی اظهار داشت: قرار بود که بعد از گشایش در بودجه سفارت که از سوی دولت به سفارت داده می‌شود، هزینه پرداخت جراحی بینایی چشم آمنه بهرامی را تقبل کنند ولی این تنها یک وعده بود و اقدامی صورت نگرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار