تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۷۰۳۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول:
نمی توانیم با چماق جلوی شنا کردن مردم را بگیریم
در منطقه مزبور اصلا مردم مجاز به شنا نیستند اما نمی توانیم با چماق جلوی مردم را بگیریم / مسیر رودخانه دز مسیری طولانی است و در نقاط عمیق و خطرناک آن علایم هشداردهنده نصب شده است و نیروهای هلال احمر و شهرداری مرتبا به شناگران تذکرات لازم را می دهند
خوزنیوز: فرماندار دزفول گفت: در نقاطی که شنا در آن ها ممنوع است علایم هشداردهنده نصب شده و نمی توانیم با چماق جلوی مردم را بگیریم

حبیب اله آصفی در گفت و گو با خوزنیوز در رابطه با احتمال خطرآفرینی لوله های انتقال آب به کانال تفریحی علی کله بیان داشت: در منطقه مزبور اصلا مردم مجاز به شنا نیستند اما نمی توانیم با چماق جلوی مردم را بگیریم.

وی افزود: مسیر رودخانه دز مسیری طولانی است و در نقاط عمیق و خطرناک آن علایم هشداردهنده نصب شده است و نیروهای هلال احمر و شهرداری مرتبا به شناگران تذکرات لازم را می دهند.

فرماندار دزفول اعلام کرد: علیرغم این تمهیدات، ممکن است شهروندان در نقطه ای بی احتیاطی کرده و آسیب ببینند و این اجتناب ناپپذیر است. طبق آمار، حتی در طرح های سالم سازی دریای خزر در شمال کشور نیز مورد غرقی داشته ایم.

آصفی در زمینه تعیین صلاحیت ناجیان غریق مستقر در حاشیه رودخانه دز خاطرنشان کرد: در این نواحی نیروهای ناجی غریق تحت امر هلال احمرند نه اداره ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر آن جا مدیریت می کند.

وی در رابطه با اهمال برخی از ناجیان غریق تعیین شده ازسوی شهرداری در نجات مردم افزود: امکان ندارد کسی تحت نظارت دستگاه های مسئول امنیت جانی مردم باشد و در این زمینه کوتاهی کند. انتقال این اظهارات بی پایه و درخواست اظهارنظر از یک مقام رسمی، کاری غیراخلاقی است.

فرماندار دزفول خطاب به خبرنگار خوزنیوز عنوان کرد: اگر ادعا می کنید مسئله ای وجود دارد فضا برای مطرح کردن آن با منبع خبر باز است؛ اما وقتی از مسئله ای اطمینان ندارید نباید روی آن مسئله مانوور بدهید.
:
:
:
آخرین اخبار