تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حيادر خبر داد:
شوراي شهر و شهردار سوسنگرد همچنان بر استعفاي خود تاكيد دارند
سخنگوي شوراي شهر سوسنگرد از وعده فرماندار سوسنگرد براي بررسي خواسته هاي شوراي اين شهر خبر داد.

عباس حيادر اظهار كرد: شوراي شهر و شهردار سوسنگرد همچنان بر استعفاي خود تاكيد دارند. فرماندار سوسنگرد وعده داد تا موضوع بار انداز واقع در مرز چذابه را به طور جدي دنبال كرده و از استعفاي شوراي شهر و شهردار سوسنگرد جلوگيري كند.

وي افزود: در پي حمايت امام جمعه سوسنگرد از شوراي شهر و شهردار اين شهرستان و پافشاري اين اعضا بر مواضع پيشين خود، فرماندار سوسنگرد اين وعده را به آنها داده است كه به زودي مشكل بارانداز منطقه مرزي چذابه را حل كرده و به  تنش هاي موجود در شهرداري و شوراي شهر پايان مي دهد.

سخنگوي شوراي شهر سوسنگرد عنوان كرد: امام جمعه در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته تاكيد فرواني بر بررسي مشكلات ميان دستگاه هايي اجرايي سوسنگرد داشت كه نتيجه ي سخنان امام جمعه  در پيگيري هاي فرماندار مشاهده شد.

حيادر با اشاره به استعفاي عوده زاده شهردار سوسنگرد از سمت خود گفت: شوراي شهر هنوز جلسه اي براي قبول يا رد اين استعفا تشكيل نداده است. همچنين استعفاي دسته جمعي اعضاي شورا هم بر سرجاي خود باقي است و همه منتظر پيگيري هاي وعده هاي فرماندار هستند.

وي يادآور شد: تكذيب خبر استعفاي شهردار از سوي فرماندار دشت آزادگان در برخي پايگاه هاي اطلاع رساني فاقد هرگونه صحتي بوده و به عنوان سخنگوي اين شورا استعفا و پافشاري بر آن را تا حل مشكلات به وجود آمده براي دومين بار از سوي اين خبرگزاري اعلام ميكنيم.

سخنگوي شوراي شهر در پايان گفت: از هنگام تقديم استعفا اعضا حضوري در ساختمان شورا نداشته و شهردار نيزهيچ گونه امور اداري در حيطه كاري خود انجام نداده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار