تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۷۰۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری‌نیا:بازیکنان‌ تیم باید از زیر فشار خارج‌شوند
سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید بازیکنان‌ تیم باید از زیر فشار خارج شوند و اگر هیات مدیره به ما کمک نکند، وضعیت‌مان به همین صورت می‌ماند.

عبدالمجید باقری‌نیا در ابتدا درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس، اظهارکرد: گمان می‌کنم مقابل پرسپولیس بازی خوب و قابل قبولی را ارایه دادیم و شاید تنها ایراد ما در این بازی این بود که هر سه امتیاز مسابقه را به دست نیاوردیم.

وی افزود: همه فکر می‌کردند باتوجه به اتفاقاتی که برای تیم پرسپولیس افتاده است، این تیم دچار ضعف و بحران شده است ولی من پس از بازی هم گفتم که به نظرم پرسپولیس مقابل ما حتی از دیدار مقابل تراکتورسازی نیز بهتر ظاهر شد و هیچ نشانی از این تغییر و تحولات که موجب شده باشد این تیم از نظر روحی افت کند، در آن نبود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال ما برای بازی با پرسپولیس برنامه داشتیم و می‌دانستیم نقاط قوت حریف چه می‌باشد و سعی کردیم آن نقاط را از بین ببریم. نقاط ضعف آنها را هم آنالیز کرده بودیم و با استفاده از همین نقاط و سرعت در حمله، چندین بار مانند بازی استقلال تهران صاحب موقعیت گلزنی شدیم که البته آن‌ها را از دست دادیم.

وی خاطرنشان‌کرد: بازیکنانم در این دیدار بسیار خوب کار کردند و از آن‌ها رضایت دارم. بازیکنانم بهتر از آن‌چه فکر می‌کردم مقابل پرسپولیس کار کردند و همان طور که گفتم مشکل ما این بود که مانند دیدارهای قبلی‌مان، موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل نکردیم.

باقری‌نیا در ادامه درباره ادامه همکاری با تیم نفت مسجدسلیمان عنوان‌کرد: قرار بود جلسه‌ای در این زمینه با هیات مدیره داشته باشیم ولی با توجه به این‌که هیات مدیره در سفر کاری هستند، این جلسه برگزار نشد. قطعا پس از حضور آن‌ها در اهواز در خصوص این موضوع جلسه‌ای خواهیم داشت و صحبت می‌کنیم.

وی بیان‌کرد: دلیل این‌که من تقاضای استعفا داشتم، مشکلات بسیاری است که داریم و فکر کردم با رفتن من، مربی بهتری بالای سر این تیم بیاید و بتواند به آن کمک کند. احساس من به نفت مسجدسلیمان مانند احساس یک مربی به یک تیم نیست. من نفت مسجدسلیمان را تیم خودم می‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه‌داد: به هر حال مدیران باشگاه باید بدانند مگر چقدر می‌شود این فشار را تحمل و با آن کار کرد. در هر صورت این مشکلات باید در جایی حل شود و بازیکنان از زیر این فشار خارج شوند و اگر هیات مدیره به ما کمک نکند، وضعیت به همین صورت می‌ماند.

وی با بیان این‌که استعفایم علی‌رغم میل باطنی‌ام بود، گفت: مگر می‌شود مربی‌ای کاری که برای آن این همه زحمت کشیده است را رها کند. به هر حال منتظر هستم تا جلسه‌ام با هیات مدیره برگزار شود و در خصوص مشکلات صحبت کنیم.

باقری‌نیا درباره دیدار آینده تیمش مقابل نفت تهران، عنوان‌کرد: از فردا تمرینات‌مان را برای این بازی آغاز می‌کنیم. حریف سختی داریم. نفت تیم جوان و دونده‌ای است و فکر می‌کنم بازی مقابل نفت خیلی سخت‌تر از بازی مقابل پرسپولیس است. بازیکنان ما باید موقعیت حساس‌‌شان را درک کنند و کمی دقیق‌تر و بهتر روی موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، کار کنند. امیدوارم این بازی برای ما یک شروع باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار