تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۰۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت کیک‌بوکسینگ‌کاران خوزستانی در انتخابی تیم‌ملی
کیک‌بوکسینگ‌کاران خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی به مصاف حریفان خود می‌روند.

مهرداد چراغی، سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ خوزستان اظهار کرد: این مسابقات 27 و 28 شهریورماه به میزبانی قم برگزار می‌شود و خوزستان با هشت رزمی‌کار در آن شرکت می‌کند.

وی بیان ‌کرد: روز گذشته دومین اردوی آمادگی تیم استان برای حضور در این مسابقات به پایان رسید. این اردوی شش روزه با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزش‌های رزمی برگزار شد.

سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ خوزستان افزود: این اردو از نظر بازدهی بسیار مطلوب بود و سطح آمادگی بازیکنان را 40 تا 50 صد درصد افزایش داد. به نظر من بازیکنان استان در 90 درصد از آمادگی به سر می‌برند.

وی با بیان این‌که زمان برگزاری مسابقات دیر به ما اعلام شد، گفت: اگر زمان این رقابت‌ها به موقع اعلام می‌شد، می‌توانستیم اردوی خوبی برگزار کرده و تیم را محکم‌تر و جامع‌تر به مسابقات اعزام کنیم.

چراغی بیان‌ کرد: تمام استان‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند و هر تیمی که انتخاب شود به رقابت‌های جهانی ایتالیا اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ خوزستان گفت: به مدال‌آوری بازیکنان استان در این پیکارها امیدوارم و این توانایی را در آن‌ها می‌بینم.

وی در پایان خاطرنشان‌ کرد: سال گذشته این مسابقات در 22 وزن و دو استایل برگزار شد، در حالی که امسال رقابت‌ها در هشت وزن و یک استایل انجام خواهد شد و باتوجه به این موضوع، مدال‌آوری سخت‌تر و البته کیفیت مسابقات بالاتر رفته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار