تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۰۳۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران خواستار شد :
لزوم اطلاع‌رسانی خدمات صنعت نفت به جامعه
عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران خواستار اطلاع‌رسانی بیش از پیش خدمات صنعت نفت به جامعه توسط روابط‌ عمومی‌ها شد.

حمید بورد صبح امروز در اجلاس مدیران روابط عمومی‌های منطقه 2صنعت نفت کشور در اهواز به بیان جایگاه روابط عمومی‌ها پرداخت و اظهار داشت: روابط عمومی آینه تمام‌نمای سازمان است و ارتباطات برون و درون سازمانی آن نقش تعیین کننده‌ای در تحقق برنامه‌های هر سازمان دارد.

وی به پیشینه تشکیل روابط عمومی در کشور اشاره کرد و گفت: روابط عمومی صنعت نفت قدیمی‌ترین روابط عمومی در ایران بوده و امروز نیز به دلیل نقش صنعت نفت به عنوان لوکوموتیو اقتصاد کشور از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران افزود: در مناطق نفتخیز جنوب نیز که در گستره‌ای به وسعت 400 هزار کیلومتر مربع در پنج استان جنوب غرب کشور فعالیت می‌کند روابط عمومی یک نهاد فعال و به عنوان یکی از ستون‌های اجرایی شرکت به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان با تشکر از مجموعه مدیران و کارکنان پرتلاش روابط عمومی‌های صنعت نفت از آنان خواست نسبت به اطلاع‌رسانی خدمات صنعت نفت به جامعه بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

* انتخاب یک نماینده برای عضویت در شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت کشور

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از انتخاب یک نماینده برای عضویت در شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت کشور خبر داد.

محمد ناصری صبح امروز در اجلاس مدیران روابط عمومی‌های منطقه 2 صنعت نفت کشور در اهواز به بیان جایگاه روابط عمومی‌ها پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این نشست انتخاب نماینده روابط عمومی‌های منطقه 2 برای عضویت در شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت کشور است.

وی افزود: با توجه به این که شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت با رویکرد جدیدی به فعالیت خود ادامه خواهد داد، ترکیب شورا نیز تغییر یافته و قرار است از هر منطقه یک نماینده برای عضویت انتخاب شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با تاکیدات وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر ایجاد اخلاق حرفه‌ای در صنعت نفت گفت: این مسئله وظیفه روابط عمومی‌ها را نسبت به قبل سنگین‌تر کرده و فرصت مناسبی برای تاثیرگذاری بیشتر روابط عمومی‌ها فراهم می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار