تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۰۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پی ابطال کارت معافیت دو بازیکن شاخص فولاد؛
عسگریان: مشکل حل نشود به شدت ضرر می‌کنیم
معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص مشکلات پیش آمده و ابطال کارت معافیت از خدمت سربازی آرش افشین و بختیار رحمانی، گفت: این دو بازیکن در تلاش هستند تا خلاف این موضوع را ثابت کنند و اگر مشکل‌شان حل نشود ما به شدت ضرر می‌کنیم.

اسماعیل عسگریان اظهارکرد: از نظر ما آرش افشین و بختیار رحمانی بازیکنان تیم ما هستند. به هرحال این مشکل که گریبان‌گیر آن‌ها شده، یک مشکل شخصی است و باید خودشان آن را حل کنند تا بتوانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم.

وی بیان‌کرد: به هر حال اگر این دو بازیکن نتوانند مشکل‌شان را حل کنند، قادر به استفاده از آن‌ها نخواهیم بود. افشین و رحمانی به دنبال کارشان هستند تا با ارایه مدارک خلاف این موضوع را ثابت کنند و اگر نتوانند این موضوع را ثابت کنند، طبیعی است که قادر به همراهی تیم ما نیستند.

معاون اجرایی باشگاه فولادخوزستان گفت: اگر این مشکل حل نشود، ما به شدت ضرر می‌کنیم، چرا که افشین و رحمانی از بازیکنان خوب ما هستند. بختیار کاپیتان تیم ما است و در خصوص افشین هم بسیار امیدوار بودیم که با رفع مصدومیتش، بتوانیم از او استفاده کنیم. به هرحال این موضوع کار ما را واقعا سخت می‌کند و اگر نتوانیم دیگر از این دو بازیکن استفاده کنیم، باید به فکر جایگزین باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که دیگر نتوانیم از افشین و رحمانی استفاده کنیم باید سازمان لیگ این امکان را به ما بدهد که بتوانیم بازیکن جذب کنیم. مدتی دیگر بازی‌های آسیایی تیم ما آغاز می‌شود و ما هم به شدت به این دو بازیکن احتیاج داشتیم و جای خالی این دو بازیکن نیز کاملا احساس می‌شود.

عسگریان عنوان‌کرد: امید داریم بتوانیم با پشتکار و دلگرمی‌ای که هواداران و مسوولان برای ما ایجاد می‌کنند، محکم به کارمان ادامه دهیم. ما در این شرایط تقریبا سخت، نیاز به حمایت همه داریم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار