تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۰۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو مجمع نمایندگان خوزستان:
اجازه‌برداشت‌آب به کشاورزان خوزستان داده شود
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل نداشتن اجازه برداشت آب، کشاورزان به زندگی شهری روی آورده‌اند و باید اجازه برداشت آب با فناوری های جدید به کشاورزان داده شود.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: وزارت نیرو برای توزیع آب به شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا اقدامات جدی انجام دهد.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه در چند سال گذشته برداشت از منابع آب میسر نبود اما تاکنون شورای آب برای توزیع آب تصمیم جدی نگرفته است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزی فعالیت برتر منطقه است، گفت: به دلیل عدم برداشت آب، کشاورزان به زندگی شهری روی آورده اند که تبعات منفی زیادی دارد.

وی افزود: راه حل این ماجرا مهاجرت مردم به شهرها نیست و باید با اقدامات عملی جدی این موضوع رفع شود.

جلیلی عنوان کرد: گندم و باغات نیاز زیادی به آب ندارند و باید با استفاده از فناوری های جدید اجازه برداشت آب به کشاورزان داده شود.

وی تصریح کرد: در یک سالی که از عمر دولت یازدهم می‌گذرد شاهد هیچ گونه تحول جدی در خدمات زیر بنایی و اشتغال در شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا نبودیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس اضافه کرد: انتظار می رود دولت یازدهم با تدابیر خاص در حوزه اشتغال و خدمات عمومی گام های جدی برای خدمت رسانی به مردم این 4 شهرستان گام بردارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار