تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۰۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازارچه کپری کیان جمع‌آوری شد
مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز از اجرای طرح جمع‌آوری بازارچه‌های غیرمجاز و پاکسازی چهره شهر در بازارچه کیان در منطقه 6 واقع در غرب اهواز خبر داد.

بهزاد مشکوری اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح جمع‌آوری سدمعبرها و بازارچه‌های غیرمجاز؛ در هفته جاری آخرین مرحله جمع‌آوری کپرها و سایبان‌های برپا شده در بازارچه کیان اجرا و در سه مرحله، 68 کپر و سایبان از این بازارچه جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح همچنان با همکاری دستگاه قضایی و عوامل پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری و نیروی انتظامی ادامه دارد و در یک اقدام اساسی، کلیه کپرها و سدمعبرها در منطقه کیان جمع‌آوری و منطقه پاکسازی خواهد شد.

مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: بنا است که شهر از وجود بازارچه‌های غیرمجاز و سدمعبر وانت‌بارهای میوه‌فروش مستقر در سطح معابر شهری، پاکسازی شود؛ به همین منظور ابتدا بازارچه عامری و اکنون نیز بازارچه کیان جمع‌آوری شد و سپس بازارچه‌های دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد.

مشکوری اظهار کرد: وظیفه ذاتی واحد پیشگیری از تخلفات شهری، جمع‌آوری بازارچه‌های غیرمجاز است و احداث بازارچه‌های جایگزین و ساماندهی دستفروشان در شرح وظایف این واحد نیست. این واحد، محل را پس از پاکسازی به مدت یک هفته نگهداری کرده و سپس تحویل شهرداری منطقه می‌دهد تا از برپایی مجدد کپرها توسط دستفروشان جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: سازمان میوه و تره‌بار برای ساماندهی دستفروشان اقدام به احداث بازارچه‌هایی در سطح شهر کرده که بی‌شک با تشویق و اهتمام دستفروشان برای استقرار در این بازارچه‌های مجاز، چهره شهر به مراتب زیباتر خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار