تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۰۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز جنوب از زادگاه نفت بازدید کرد
مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب از زادگاه نفت و شهر مسجدسلیمان بازدید کرد.

پیش از ظهر امروز، محسن امیریان نماینده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز جنوب از برخی پروژه‌های در دست اجرا و همچنین ساختمان‌های ملکی شرکت ملی نفت در این شهر دیدن کرد.

در این بازدید یکروزه، بیمارستان قدیمی امام خمینی(ره) صنعت نفت، درمانگاه و پلی‌کلینیک تخصصی میدان و پروژه شهرک مسکونی یک هزار و 400 واحدی حضرت ولی عصر(عج) از جمله نقاطی بودند که از سوی این مقام شرکت ملی نفت مورد بازدید قرار گرفتند.

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب ضمن اشاره به تاریخچه و نقش مسجدسلیمان در صنعت نفت اظهار کرد: مسجدسلیمان نقشی درخشان و ماندگار در صنعت نفت دارد و باید در خصوص عمران و توسعه این شهر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

محسن امیریان افزود: به نظر بنده اولویت نخست ساماندهی بخش بهداشت و درمان صنعت نفت و راه‌اندازی بیمارستان و پلی کلینیک‌های تخصصی برای افزایش شاخص‌های خدمات بهداشتی به کارکنان خصوصاً پرسنل واحدهای عملیاتی موجود در منطقه است.

محمد خانچی فرماندار اسبق مسجدسلیمان و مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در امور اجرایی نیز که در این سفر یک‌روزه محسن امیریان را همراهی کرد، توضیحات مبسوطی در خصوص وضعیت و ساختار موجود شهرستان مسجدسلیمان و مشکلات و موانع توسعه این شهر نفتی به وی ارائه کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار