تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۰۵۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان
معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

فرج‌الله خبير اظهار كرد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خوزستان برنامه‌هاي متنوع و باشكوهي برای برگزاری در روزهای این هفته از 31 شهريورماه تا 6 مهرماه، طراحي و در دستور كار قرار داده است.

وي ادامه داد: رژه نيرهاي مسلح در شهرستان‌ها، غبارروبي گلزار شهدا در سراسر استان، ديدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران و برپايي نمايشگاه دفاع مقدس و دستاوردهاي خوزستان پس از جنگ تحميلي بخشي از اين برنامه‌هاست.

معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان گفت: روز دوم مهرماه كه مصادف با بمباران مدرسه‌اي در آبادان و شهادت تعدادي از دانش‌آموزان و معلمان اين مدرسه در دوران جنگ تحميلي است، مراسم بزرگداشت معلمان و دانش‌آموزان شهيد اين مدرسه با همكاري اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان، برگزار مي‌شود.

خبير همچنين به سالروز شكست حصر آبادان اشاره كرد و افزود: 5 مهرماه همزمان با سالروز اين حماسه بزرگ، مراسمي باشكوه در شهرستان آبادان برگزار خواهد شد كه اين مراسم با رژه نيروهاي مسلح آغاز مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم یادبود فرمانداران، بخشداران و شهرداران دوران هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان همزمان با هفته دفاع مقدس، اظهاركرد: اين مراسم سوم مهرماه با حضور وزير كشور در محل استانداري خوزستان برگزار مي‌شود.

معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان در خصوص نمايشگاه دفاع مقدس و دستاوردهاي استان خوزستان پس از جنگ تحميلي، عنوان كرد: مقدمات برپايي اين نمايشگاه و استقرار غرفه‌ها اكنون در محل پارك ساحلي كيانپارس، در حال انجام است. نمايشگاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بازگشايي مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار