تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۷۰۵۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس خواستار شد ؛
جاده امیدیه - ماهشهر مسدود شد
نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ریزش جاده در زمان اندک پس از افتتاح، استفاده از مصالح نامناسب توسط پیمانکار و بی‌کیفیت بودن کار ساخت جاده است.

حبیب آغاجری اظهار کرد: جاده امیدیه به ماهشهر در بهمن ماه سال گذشته به صورت آزمایشی افتتاح شد ولی در اسفند ماه‌‌ همان سال آسفالت جاده نشست کرد.

وی اضافه کرد: در یک ماهی که این جاده به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت تصادفات زیادی رخ داد و به همین دلیل پلیس راهور این جاده را مسدود کرد.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ریزش جاده در آن مدت کم استفاده از مصالح نامناسب توسط پیمانکار و بی‌کیفیت بودن کار ساخت جاده است.

وی افزود: کارفرمای این پروژه وزارت نفت است و باید توسط این وزارت و بازرسی با این پیمانکار برخورد شود.

آغاجری درباره دلایل برخورد با این پیمانکار عنوان کرد: پیمانکار این پروژه به 2 دلیل باید مورد مواخذه قرار بگیرد که نخستین آن هدر دادن سرمایه بیت المال و دومین دلیل آن بازی با جان انسان‌ها است.

وی در بیان علت عدم برخورد با پیمانکار این پروژه تصریح کرد: برخی از مسئولان استانی از این پیمانکار حمایت می‌کنند و اگر این حمایت‌ها ادامه پیدا کند من اسامی آن‌ها را به رسانه‌ها اعلام می‌کنم.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت نفت باید با ناظرین بر پیمانکار که شاغل شرکت نفت هستند برخورد کند چرا که کار ساخت این پروژه یک شبه نبود و آنان باید بر روند ساخت جاده نظارت می‌کردند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار