تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۷۰۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:
برخی‌مدارس‌اندیمشک فاقد امکانات‌اولیه هستند
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: برخی از مدرسه‌های شهرستان اندیمشک فاقد امکانات اولیه مانند تخته سیاه و سرویس بهداشتی هستند و بعضی از مدیران با هزینه شخصی خود این مدارس را تعمیر کردند.

صید عیسی دارایی اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مهر در جامعه نشاطی ایجاد می‌شود ولی متأسفانه با کمبودهای بسیار جدی که در مدارس وجود دارد نمی‌توانیم از نشاط به وجود آمده ‌‌‌نهایت استفاده را ببریم.

وی عنوان کرد: برخی از مدرسه‌های شهرستان اندیمشک فاقد امکانات اولیه مانند تخته سیاه و سرویس بهداشتی هستند و بعضی از مدیران با هزینه شخصی خود این مدارس را تعمیر کردند.

نماینده مردم اندیمشک عنوان کرد: متأسفانه مدرسه‌های فرسوده زیادی وجود دارد و در برخی از مناطق مدارس فرسوده‌ای که بازسازی شدند به طور کامل این بازسازی انجام نشد واکنون بدون استفاده‌‌‌ رها شده‌اند که باید با توجه ویژه این مدارس تکمیل شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون نتوانستیم وظیفه‌ای که از سوی مردم به مسئولان سپرده شده را به درستی انجام دهیم و باید هرچه زود‌تر و با کار جهادی مدارس نیمه ساخت را تکمیل کنیم.

دارایی با بیان اینکه کمبود شدید نیرو مهم‌ترین مسئله آموزش و پرورش استان خوزستان است، گفت: به دلیل کمبود نیرو آموزش و پرورش خوزستان از نظر علمی در رده‌های انتهایی کشور قرار دارد و این مناسب استان نیست.

وی با مطرح کردن این سوال که آیا مسئولان راضی می‌شوند فرزندان خود در مدارسی که فاقد معلم است درس بخوانند، بیان کرد: باید هرچه زود‌تر دولت با استخدام نیروهای متخصص این مشکل را رفع کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان درباره استفاده از نیروهای هلال احمر برای تدریس در مدارس عنوان کرد: این نیرو‌ها به صورت رایگان و داوطلبانه به تدریس می‌پردازند و جای تشکر دارد.

وی بیان کرد: اما استفاده از نیروهای هلال احمر که تجربه تدریس ندارند به جای معلمان حق التدریس فقط به دلیل کم کردن هزینه‌ها اشتباه است و به دانش آموزان ضرر می‌رساند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار