تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۰۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز:
نهضت خدمات رساني تا رفع محروميت مناطق محروم ادامه دارد
براساس مصوبه شوراي شهر، خدمت رساني به مناطق حاشيه اهواز تصويب و بر همين اساس عمليات بهسازي معابر منطقه علي آباد توسط شهرداري شروع شده كه در حال حاضر 12 هزار متر مربع عمليات بهسازي و آسفالت در سطح منطقه انجام شده است
شهردار اهواز به همراه برخي از مسئولین از وضعيت آسفالت کوی علی آباد بازدید و با حضور درحسینه ابوالفضل اين منطقه، پس از شنيدن  مشکلات ساكنان كوي علي آباد، دستورات لازم را در اين خصوص صادر كرد.

سيد خلف موسوي در اين بازديد به بررسی توانمنديها و مشكلات این منطقه پرداخت و گفت:  با حمایت شورای اسلامی شهر اهواز که هدفش خدمت رساني به مردم اهواز به ویژه مناطق محروم است، تلاش مي كنيم نهضت خدمات رساني مناطق محروم را تا رفع محروميت از چهره اين مناطق به همت مجموعه شهرداري و حمايت شورا ادامه يابد.


وي افزود: در برنامه ریزی های آینده به محلاتی که از نظر امکانات داراي ضعف و کاستی هستند بیشترین توجه خواهد شد تا علاوه بر رفع اين كمبودها،از تواناییهای محیطی جهت رفاه و آسايش شهروندان استفاده بيشتري شود.

شهردار اهواز ادامه داد: براساس مصوبه شوراي شهر، خدمت رساني به مناطق حاشيه اهواز تصويب و بر همين اساس عمليات بهسازي معابر منطقه علي آباد توسط شهرداري شروع شده كه در حال حاضر 12 هزار متر مربع عمليات بهسازي و آسفالت در سطح منطقه انجام شده است.

وي تصريح كرد: حق طبيعي اهالي علي آباد (بروال) است كه به آنها خدمات رساني شود گرچه اين خدمات در سالهاي قبل بايد انجام مي شد تا ساكنان دچار اين همه رنج و مشقت نشوند.

سيد خلف موسوي همچنين از راه اندازي و احداث يك زمين ورزشي در منطقه مذكور خبر داد و اظهار داشت: اين پروژه در سال آينده اجرايي و احداث پارك محلي منطقه نيز از امسال آغاز      مي شود.

وي در خصوص الحاق منطقه علي آباد (بروال) به شهر اهواز گفت: پيشنهاد الحاق اين منطقه به اهواز به استانداري ارسال شده و هم اكنون در حال پيگيري است.

شهردار اهواز همچنين از برگزاري جلسات مشتركي با مديرعامل شركت آبفا براي هماهنگي جهت اجراي پروژه فاضلاب در اين منطقه خبر داد و گفت: خيابانهايي كه اكنون آسفالت شده اند با هماهنگي شركت آبفا بوده تا از دوباره كاري و تخريب آسفالت جلوگيري شود.

همچنين در ادامه شهردار اهواز به اتفاق هيات همراه،از منطقه عين دو و پروژه هاي در حال انجام اين منطقه بازديد كرد.

شهردار اهواز در اين بازديد يكي از برنامه هاي شهرداري را آسفالت و بهسازي معابر اين منطقه عنوان كرد و گفت: يكي از اقدامات شهرداري در اين منطقه، احداث ورودي ميدان شهيد علي هاشمي است كه علاوه بر آن دو پروژه آسفالت در قالب دو قرارداد در منطقه عين دو در حال اجراست.

سيد خلف موسوي افزود: بر اساس قرارداد نخست، 40 هزار متر مربع بهسازي و آسفالت منطقه با اعتباري بالغ بر 15 ميليارد ريال انجام شد كه طبق قرارداد دوم عمليات آسفالت و بهسازي خيابانهاي فرعي منطقه عين دو  در مساحتي بالغ بر 35 هزار متر مربع و 20 ميليارد ريال اعتبار آغاز شده كه هم اكنون عمليات زير سازي در حال انجام است.

وي همچنين از اجراي باند كندرو ميدان ورودي منطقه عين دو خبر داد.

شهردار اهواز گفت: اجراي پروژه فاضلاب پيش از انجام آسفالت ضروري است و در صورتي كه اين موضوع انجام نشود اجراي آسفالت به كندي پيش رفته و با مشكل مواجه مي شود.
:
:
:
آخرین اخبار