تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۰۵۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع 800 بسته آموزشی تحصیلی در رامشیر
به مناسبت بازگشایی مدارس در اجرای  طرح "مهر تحصیلی "  هشتصد بسته آموزشی  به ارزش چهارصد میلیون ریال در رامشیر توزیع خواهد شد.

فرماندار شهرستان رامشیر در این باره اظهار داشت : در آستانه شروع سال تحصیلی و نیاز خانواده های ایتام و بی بضاعت به تأمین اقلام آموزشی و لوازم التحریر فرزندانشان از هفته آینده این طرح به اجرا در خواهد آمد.

سعید فیوضی با اشاره به اجرای طرح " مهر تحصیلی" در آستانه بازگشایی مدارس گفت: این طرح با هدف کمک به خانواده های ایتام و بی بضاعت شهرستان اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت : در طرح مذکور هشتصد بسته آموزشی به ارزش چهار صد میلیون ریال به همراه لوازم التحریر میان دانش آموزان توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه توزیع بسته های  آموزشی از هفته آینده آغاز خواهد شد تصریح نمود : با تعامل و هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان این طرح برای اولین بار است که در شهرستان و به منظور کمک به خانواده های ایتام و بی بضاعت اجرا می شود.

فیوضی در ادامه اظهار داشت :در همین راستا روز یک شنبه مورخ 30/6/93 همایشی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور در رامشیر برگزار خواد شد.
:
:
:
آخرین اخبار