تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۷۰۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: با این پیروزی به آرامش رسیدیم
دراگان اسکوچیچ معتقد است تیمش با پیروزی بر استقلال به آرامش رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال در نشست خبری اظهار کرد: از گرفتن این سه امتیاز کاملاً راضی‌ام و به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم البته از نحوه بازی تیمم در نیمه نخست راضی نبودم و احساس می‌کردم که بازیکنانم زیاد به استقلال احترام می‌گذارد.

او ادامه داد: به هر حال در نیمه دوم دست به ریسک زدیم و حملاتی را روی دروازه استقلال انجام دادیم که البته برای ما مخاطره‌آمیز بود. با توجه به اینکه استقلال در سال‌های گذشته همیشه در بازی هوایی قدرت بالایی داشته مشکل بود که این بر این نقطه قوت حریف فائق شویم.

اسکوچیچ در ادامه گفت: بعد از اینکه در دو بازی نتوانستیم نتیجه بگیریم با برد هفته گذشته و امروز آرامش را به تیم بازگرداندیم، هر چند نقاط ضعف خودمان را می‌دانیم و باید آن‌ها را ترمیم کنیم.

خبرنگاری از سرمربی فولاد درباره علت خواب‌آلودگی کی‌روش در طول بازی پرسید که او پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که وضعیت فیزیولوژیک کی‌روش را توضیح دهم. شاید به‌خاطر اینکه بازی نزدیک به ساعت 9 شب انجام می‌شده او خوابش می‌آمده است اما به نظر من بازی امروز زیبا بود و تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.

سرمربی فولاد در پایان با رد این موضوع که بازیکنانش در دقایق پایانی وقت‌کشی می‌کردند گفت: این کار نه در شخصیت من است و نه بازیکنانم. مطمئن باشید که هیچ‌وقت چنین چیزی را از بازیکنانم نمی‌خواهم. اگر بازیکنان من وقت‌کشی کنند بیشتر اعصاب من خراب می‌شود تا هواداران محترم استقلال.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار