تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۷۰۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فقط با دوربين ها مصاحبه کردم
شريفات: ما براي برد آمده بوديم
شريفات بعد از برد مقابل استقلال برد را حق فولاد دانست و در جمع خبرنگاران از مصاحبه نکردن خودش در اين مدت صحبت کرد.

اسماعیل شریفات پس از پیروزی یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود تماشاگران و بینندگان تلویزیونی از دیدن مسابقه لذت بردند. بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال شد. سه امتیاز حق تیم ما بود و موقعیت‌های بیشتری را داشتیم. این پیروزی را به هواداران خوزستان و بازیکنان تبریک می‌گویم.استقلال هم هجومی کار کرد اما قست بود که ما برنده شویم. از قبل با هدف برد به تهران آمدیم و می‌خواستیم از صدر به جدول دور نشویم خدا را شکر سه امتیاز را به دست آوردیم.

او در مورد اعتراض هواداران استقلال به مصدومیت زیاد بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکن مصدوم می‌شود. شما دیدید سروش رفیعی به زمین افتاد اما او بعد از مصدومیت از زمین بازی تعویض شد.

مهاجم فولاد خوزستان در مورد جو منفی فوتبال کشور و صحبت‌هایی که مربیان علیه یکدیگر انجام می‌دهند گفت: اینجور اتفاقات خوب نیست.هواداران استقلال به من لطف دارند زمانی که در این تیم بودم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم کردم اما اکنون در فولاد هستم و هیچ مشکلی ندارم.

مهاجم فولاد خوزستان با انتقاد از انتشار مصاحبه‌هایی از او در رسانه‌ها گفت: متاسفم این اتفافات می‌افتد. مدت‌هاست با جایی مصاحبه نمی‌کنم و فقط مقابل دوربین حرف می‌زنم و نمی‌دانم چطور این صحبت‌ها از طرف من منتشر می‌شود و در این مورد پیگیری خواهم کرد.

مرجع / ورزش سه
:
:
:
آخرین اخبار