تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۷۰۵۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازهم کشته در علی کله؛
سه اهوازی در رودخانه دز غرق شدند
گفتنی است چندروز پیش شهرداری دزفول در جوابیه ای که از همین پایگاه خبری منتشر شد، اخبار مندرج در سایت خوزنیوز را که به خطرات علی کله برای شناگران اشاره داشت «سیاه نمایی» و «خلاف واقع» دانسته بود
رودخانه دز شهرستان دزفول، یک خانواده شش نفره را در خود غرق و جان سه عضو این خانواده را گرفت.

حوالی ساعت 11 شامگاه پنجشنبه یک خانواده اهوازی در منطقه علی‌کله دزفول غرق شدند.

در این حادثه همه اعضای خانواده که برای تفریح از اهواز به این منطقه آمده بودند، سوار بر قایق موتوری در حال تفریح و گشت‌زنی در آب رودخانه دز بودند که قایقشان به علت نامعلومی دچار نقص فنی و واژگون شده است.

برادر یکی از غرق‌ شدگان عنوان کرد: تلاش مردم و بعضی از حاضران در محل حادثه موجب نجات جان سه نفر از حادثه ‌دیدگان شد و به علت نبود امکانات نجات غریق و اکیپ امداد و غریق نجات در محل سه نفر از بستگانم غرق شدند.

وی نسبت به خدمات‌دهی اکیپ نجات غریق در منطقه معترض بود و از نبود امکانات گلایه کرد.

متاسفانه هیچ‌کدام از مسافران قایق، جلیقه شنا به تن نداشته و قایق نیز قبل از سوار شدن این افراد اقدام به دادن جلیقه نجات نکرده بود.

در حال حاضر عوامل امداد و اکیپی از غواصان در حال جست‌وجوی دیگر غرق ‌شدگان هستند.

این در حالی‌ است که شهرداری دزفول از حضور اکیپ نجات و غریق مستقر در ساحل منطقه و وجود جلیقه نجات شنا در علی‌کله و دیگر امکانات نجات غریق خبر داده است.

این خانواده شش نفر بوده که تنها سه نفر از آنها توانستند نجات پیدا کنند؛ تلاش اکیپ‌های امدادی تا برای یافتن اجساد همچنان ادامه دارد.

اسامی فوت شدگان: حسن نواصر 33 ساله، یاسمین نواصر شش ساله، سیما نواصر دو ساله است.

به گزارش فارس، روز گذشته برخی از اعضای شورای اسلامی شهر دزفول در محل تجسس حضور یافته و ضمن گفت‌وگو با خانواده داغدیده به آنها قول پیگیری دادند.

اکیپ‌های غواصی سازمان آتش‌نشانی نیز که برای جست‌وجو اجساد اقدام کرده بودند با آتش گرفتن یکباره قایق نجات غریقی که در منطقه برای یاری رساندن به غواصان بود مواجه شدند.

یک قایق موتوری نجات غریق نیز متاسفانه به علت نقص فنی روشن نشد.

شهردار نیز که در محل این اتفاق حاضر شده، حاضر به گفت‌وگو نشد.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری دزفول، خانواده حادثه‌دیدگان در مهمانسرای یکی از اداره‌ها تا پیدا شدن غرق شدگان ساکن شدند.

گفتنی است چندروز پیش شهرداری دزفول در جوابیه ای که از همین پایگاه خبری منتشر شد، اخبار مندرج در سایت خوزنیوز را که به خطرات علی کله برای شناگران اشاره داشت «سیاه نمایی» و «خلاف واقع» دانسته بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Kazakhstan
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
3
قابل توجه مسئولین دزفول که در چند روز گذشته مدعی نظارت و رعایت دقیق اصول ایمنی در محل علی کله بودند و خود را از هرگونه کم کاری مبرا میدانستند؟؟؟؟
متأسفانه عدم استفاده از جلیقه نجات و سوار کردن تعداد زیاد مسافر دلیل اصلی جان باختن شهروندان اهوازی بوده است!!!!
در علی کله مسئولین دزفول فقط بدنبال درآمدزایی و جذب گردشگر هستند و ...!!!
فامیل فوت شده
|
Finland
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
3
تا کی باید شاهد چنین حوادثی باشیم! ارواح این مردم اینقدر ارزونه که شهردار امکانیات فراهم نمیکنه براشون! نباید الان شاهد استعفای شهردار باشیم!؟ الان نباید چشامونو باز کنیم و ی فکر اساسی بکنیم تا چنین حوادثی دیگه رخ نده!
راننده قایق موتوری 12 سال سنشه! اخه یکی نیست بگه این بچه کی بهش اجازه داده قایق برونه!حادثه هم بر اثر حرکتای نمایشی بود که دسته موتور کنده میشه و قایق واژگون میشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
4
الهی خراب بشه دزفول با علی کله
که جون همه ی خوزستانیا رو گرفت
...
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
4
تا کی توخوزستان ما باید از بی امکاناتی باید رنج ببریم
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
4
منطقه تفریحی علی کله هیچ گونه امکاناتی برای ایمنی شناگران ندارد و دو قایق تفریحی دارد که توسط افراد نوجوانی کنترل می شوند و با سوار کردن مسافران به حرکات نمایشی می پردازند
:
:
:
آخرین اخبار