تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۷۰۵۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار حسینیه خبر داد :
راه‌اندازی میز خدمت در شهر حسینیه اندیمشک
شهردار حسینه از راه اندازی میز خدمت در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری اندیمشک خبر داد.

نوراله مرتضوی‌راد امروز اظهار داشت: در راستای بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان میز خدمت در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری اندیمشک راه اندازی شد.

وی افزود: این میز خدمت با حضور مسئولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار و شهروندان مسائل و مشکلات خود را رور در رو با مسئولان مطرح کردند.

شهردار حسینیه اضافه کرد: نحوه جمع آوری و حمل زباله، زیر سازی و آسفالت معابر، نگهداری و آبیاری فضای سبز، راه اندازی ایستگاه مسافر، احداث پارک محله‌ای، مشکلات مسکن مهر، کنترل و نظارت بر ساخت و ساز‌ها و به کارگیری نیروی انسانی از جمله خواسته‌های مطرح شده از سوی شهروندان این شهر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی که با بیشترین مراجعات از سوی شهروندان مواجه است بایستی نظام تکریم ارباب رجوع را با در نظر گرفتن شرایط، امکانات و توانمندی‌های مالی و انسانی اعمال کند.

مرتضوی‌راد تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص طرح‌های عمرانی بزرگ و کوچک و اقداماتی که در سطح شهر انجام می‌شود، از جمله حقوق شهروندان است که در اولویت برنامه‌های شهرداری حسینیه قرار دارد.

شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک است و در 35 کیلومتری شمال این شهر قرار دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار