تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۷۰۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه خبر داد:
برگزاری 60 برنامه هفته دفاع‌ مقدس در ایذه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه به ‌اجرای بیش از 60 برنامه متنوع ویژه هفته دفاع‌ مقدس در این شهرستان خبر داد.

عبدالله بابا‌احمدیان امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع ‌مقدس و یاد و خاطره شهدا، به‌ تشریح برنامه‌های سپاه‌ پاسداران شهرستان برای این هفته پرداخت و اظهار کرد: امسال 60 برنامه مختلف برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده و عمده این برنامه‌ها را فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: عمده برنامه‌هایی که برای این مناسبت انجام خواهد شد، برنامه‌های شاخصی هستند که برخی از آنها برای نخستین‌بار در شهرستان اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه به اجرای برنامه‌های مختلف در طول این هفته اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ویژه این هفته با رژه روز 31 شهریورماه در سطح خیابان‌های شهر آغاز می‌شود و برای زنده نگه‌داشتن فرهنگ و آئین سنتی شهرستان در این برنامه، برای نخستین‌بار گروه سوار کار با لباس و تفنگ بختیاری از جلو جایگاه رژه خواهند رفت.

بابااحمدیان دیگر برنامه‌ها را در روز اول مهر، به‌صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت و دیدار با خانواده جانبازان و شهدا خواند و تصریح کرد: روز پنجشنبه با غبار‌روبی و عطر‌افشانی قبور شهدا و گرامی‌داشت یاد آنها برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی با تشریح دیگر برنامه‌ها عنوان کرد: برگزاری دو یادواره شهدا، برگزاری دعای پر فیض زیارت عاشورا در تپه نور الشهدا و در جوار شهدای گمنام شهرستان، افتتاح زمین رو‌باز ورزشی در روستای بلوطک با حضور مسئولان شهرستان، از عمده برنامه‌هایی است که مجموعه‌ سپاه ‌پاسداران و بسیج انجام خواهند داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه در ادامه تشریح این برنامه‌ها، به ‌برگزاری مسابقات ورزشی از جمله، مسابقات فوتسال ویژه کارمندان اداره‌های شهرستان، همایش کوهنوردی و همایش پیاده‌روی خانوادگی خبر داد.

بابااحمدیان به‌ اجرای جشن دفاع جانانه برای نخستین‌بار در شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: امیدواریم امسال مجموعه سپاه‌ پاسداران و بسیج، با همکاری دیگر نهادها بتوانیم نمایش خوبی از زحمات صادقانه و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هفته دفاع مقدس ، ایذه
:
:
:
آخرین اخبار