تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۰۵۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی مسجدسلیمان
شهردار مسجدسلیمان از تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی در این شهر خبر داد و گفت: هم اکنون ۳ ایستگاه آتش نشانی در مسجدسلیمان فعالیت می‌کنند.

خلیل حیدری اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی بهتر به همشهریان، ایستگاه‌های آتش نشانی در مسجدسلیمان تجهیز می‌شوند.

وی افزود: هم اکنون 3 ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر مسجدسلیمان فعالیت می‌کنند تا در مواقع ضروری به همشهریان کمک رسانی کنند.

شهردار مسجدسلیمان بیان کرد: قبلا خدمات رسانی به همشهریان از طریق 2 ایستگاه آتش نشانی انجام می‌شد که سومین ایستگاه آن نیز به بهره برداری رسید.

وی از استقلال آتش نشانی مسجدسلیمان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده این واحد شهرداری به سازمان ارتقا پیدا کرده است.

حیدری از خدمات رسانی به شهروندان مسجدسلیمانی را یکی از وظابف مهم شهرداری دانست و گفت: شاداب سازی شهر و ایجاد فضای سبز یکی از کارهایی است که برای افزایش نشاط انجام می‌دهیم.

وی عنوان کرد: به منظور افزایش فضای سبز و ایجاد شادابی در سطح شهر 150 کیلومتر آبیاری قطره‌ای در بوستان‌ها و فضای سبز در نقاط مختلف مسجدسلیمان انجام داده‌ایم.

شهردار مسجدسلیمان اضافه کرد: وقتی که به محله‌ای می‌روم و می‌بینم که مردم به ویژه خانواده‌ها و کودکان از فضاهای ایجاد شده از سوی شهرداری استفاده می‌کنند و اوقات فراغت خود را می‌گذرانند به عنوان یک خدمتگذار خیلی احساس شعف و شادمانی می‌کنم.

حیدری یادآور شد: ساخت پارک‌های محله‌ای نیز در محلات و نقاط محروم شهر را نیز در دستور کار شهرداری مسجدسلیمان قرار داده‌ایم تا بتوانیم در شادی و نشاط شهروندان سهیم شویم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار