تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۰۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی از دو سرویس جدید در پست خوزستان
مراسم رونمایی از دو سرویس «پست پایانه» و «امورمالیاتی» با حضور معاونین مدیرعامل شرکت پست در پست استان خوزستان انجام شد.

سرویس‌های جدید «پست پایانه» و «امورمالیاتی» با حضور مسئولین و مدیران کل پست، امورمالیاتی و پایانه‌های اهواز در اداره‌کل پست استان رونمایی و تفاهم‌نامه همکاری بین مدیران کل مبادله شد.

در این مراسم که همزمان با حضور نصیری، بوداغی و علیدوستی معاونین توسعه و برنامه‌ریزی، فنی و مالی و اداری در پست استان انجام شد، تفاهم‌نامه همکاری پست و امورمالیاتی با موضوع «کد اقتصادی مودیان مالیاتی» توسط مدیرکل پست خوزستان و کاویانی مدیرکل امورمالیاتی این استان امضا و مبادله شد.

براساس این تفاهم‌نامه ورود اطلاعات کد اقتصادی مودیان مالیاتی در سامانه امورمالیاتی و همچنین بهره‌برداری از بانک اطلاعات کدپستی ده رقمی جهت مراجعه مامورین پست به آدرس مودی و ابلاغ کد رهگیری به وی توسط اداره‌کل پست خوزستان انجام خواهد شد.

در این مراسم همچنین از سرویس «پست پایانه» با امضای تفاهم‌نامه همکاری پست و سازمان پایانه شهرداری اهواز و مبادله آن بین مسئولین دو سازمان رونمایی شد.

شایان ذکر است براساس این قرارداد پست خوزستان با استقرار یک واحد پستی در پایانه هفده‌گانه شهر اهواز، قبول کالا و مرسولات را به صورت انحصاری و کنترل کلیه محمولات توسط دستگاه x-ray و رهسپاری آن‌ها از طریق کامیون‌های پست طبق برنامه زمان‌بندی شده را بر عهده خواهد گرفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار