تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۰۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول اجرایی آرد و نان شادگان خبر داد :
برخورد با پخت بی‌کیفیت نان در شادگان
مسئول اجرایی آرد و نان شادگان گفت: با نانوایان متخلف شهرستان که اقدام به نان بی‌کیفیت می‌کنند برخورد خواهد شد.

عادل آلبوناصر امروز اظهار داشت: ضرورت ارتقای کیفیت نان یک اصل بوده و رعایت آن از سوی نانوایان الزامی است و رسیدگی به واحدهای نانوایی در قالب طرح‌های نظارتی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از نانوایی های شادگان به صورت مستمر است، افزود: دو مامور در سطح شهرستان شادگان کار بازرسی و نظارت از همه نانوای‌هایی سراسر شهرستان مشغول به کار هستند.

مسئول اجرایی آرد و نان شادگان، هدف از برگزاری این مانور را برخورد با کم‌فروشی، عدم رعایت بهداشت و درج قیمت دانست و یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدام به جریمه نقدی و پلمب نانوایی مورد نظر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نظارت بر فرآیند تامین آرد، تامین و توزیع نان با نرخ‎های مصوب، رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی، برخورد قانونی با تخلفات احتمالی از اهداف اجرای این طرح است.

آلبوناصر با اشاره به اینکه مردم حق استفاده از نان با کیفیت را دارند، پخت با کیفیت نان را وظیفه موکد نانوایان عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به فعالیت 60 نانوایی در شهرستان گفت: هیچ نانوایی حق ندارد خارج از حدود تعیین شده در پروانه کسب و مجوز قانونی پخت نسبت به پخت نوع دیگری نان اقدام کند که در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

مسئول اجرایی آرد و نان شادگان در پایان گفت: در مجوز صادر شده نوع پخت کاملا مشخص شده که هر نانوایی با همان مجوز باید به پخت نان مربوطه اقدام کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار