تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۰۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد :
اقدامات شهرداری شادگان به‌مناسبت ماه مهر
شهردار شادگان از اجرای اقدامات شهرداری به‌مناسبت ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

جاسم مزرعه امروز از آمادگی کامل شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار داشت: شهرداری، شهر را برای بازگشایی مدارس آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید باید منظم‌تر و بهتر از سال‌های قبل آغاز شود افزود: امسال تلاش می‌کنیم اشکالاتی را که در سال‌های قبل در سطح شهر و در زمان بازگشایی مدارس وجود داشت، حل کنیم.

شهردار شادگان، از مهم‌ترین اقدامات شهرداری تا آغاز مهرماه را خط‌کشی معابر مقابل مدارس و برخی اقدامات فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: شهرداری امسال به صورت ویژه به استقبال مهرماه می‌رود و قصد دارد رضایت شهروندان و اولیای دانش‌آموزان را فراهم آورد.

مزرعه عنوان کرد: نصب بنر و نظافت و پاکسازی ویژه سطح شهر در روز بازگشایی مدارس، حضور در مدارس، شست‌وشوی مقابل مدارس، رنگ‌آمیزی، هم‌سطح‌سازی معابر و لکه‌گیری و آسفالت معابر سطح شهر و دیگر اقدامات فرهنگی برای استقبال از بهار انجام شده است.

وی متذکر شد: در همین راستا واحد تاکسیرانی در روز اول مهر همه تاکسی‌های خطوط و گردشی در سطح شهر را فعال خواهد کرد و این روند روزانه افزایش خواهد یافت.

شهردار شادگان در پایان اذعان داشت: به تمام رانندگان تاکسی ابلاغ شده در راستای ایجاد و امنیت و آسودگی خاطر دانشجویان غیربومی و جلوگیری از انتظار مسافران بومی و غیربومی گام موثری بردارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار