تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۰۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اکران فیلم «خانوم» در سینما قدس اهواز
فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاک‌روان در سینما قدس اهواز اکران شد.

فیلم «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان از صبح روز چهارشنبه 26 شهریور 93 همزمان با تهران و سایر شهرها در سینما قدس اهواز روی پرده رفته است.

در این فیلم که به اعتقاد کارگردانش فیلمی جذاب برای زن‌ها و با محوریت نقش زن در تحکیم روابط خانواده است بازیگرانی همچون امین حیایی، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، اشکان خطیبی، اندیشه فولادوند، پانته‌آ پناهی‌ها، فهیمه رحیم‌نیا، نقی سیف‌جمالی، حمیرا اعظمی. سوگل خالقی. مجتبی طهماسبی. رضا عزیزی و بهزاد فراهانی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «خانوم» که به دلیل نگاه شرافت‌مندانه به طبقه کارگر در فیلم سازندگانش مورد تقدیر از سوی وزارت کار قرار گرفته‌اند روایت سه زن از سه قشر از جامعه امروز ایران است که در زندگی مشترک با همسرشان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

سینما قدس اهواز هر روز در شش سانس 9:30، 11:30، 13:30، 15:30، 17:30 و 19:30 اولین ساخته تینا پاکروان را که به تازگی مورد تحسین دبير کل کميسيون ملي يونسکو در ايران قرار گرفته را برای شهروندان به نمایش درمی‌آید.

علاقه‌مندان به تماشای اين فيلم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو اینترنتی بلیت این سینما به درگاه الکترونیکی www.cinematicket.org مراجعه و یا با تلفن 2224220 تماس بگيرند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: سینما قدس اهواز
:
:
:
آخرین اخبار