تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۰۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول:
قایقران از محل حادثه گریخته است؛ بررسی ها ادامه دارد / اجساد هنوز پیدا نشده اند
فردی که هدایت قایق را برعهده داشته گریخته است و هنوز نمی توانیم بگوییم فرد مزبور دارای گواهینامه نجات غریق و صلاحیت لازم بوده یا خیر / پیش از این شهردار دزفول در گفت و گو با خوزنیوز گفته بود: در کنار نیروهای هلال احمر و اورژانس، در قسمت بالادست و پایین دست سد تنظیمی دز پنج گروه نجات غریق مستقر هستند و همگی غواص و مجهز به قایق بوده، در جاهای مختلف آموزش دیده و جان شناگران بسیاری را نجات داده اند
خوزنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: قایق حامل خانواده  شش نفره اهوازی در رودخانه دز به هنگام دور زدن منحرف شده و فرد قایقران از محل گریخته است.

علی بهزادی‌پور در رابطه با حادثه شامگاه پنج شنبه در ساحل علی کله که منجر به کشته شدن سه تن از اعضای یک خانواده در رودخانه دز شد گفت: فردی که هدایت قایق را برعهده داشته گریخته است و هنوز نمی توانیم بگوییم فرد مزبور دارای گواهینامه نجات غریق و صلاحیت لازم بوده یا خیر.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول در رابطه با قایقرانی در ساعات پایانی شب در رودخانه دز بیان کرد: قایقرانی در رودخانه در آن ساعت از شب به دلیل نبودن دید دشوار است و منجر به بروز حادثه می شود. این کار از نظر ما نیز خلاف است و باید تکلیف پرونده در دادگستری مشخص شود.

وی ادامه داد: دستگاه های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر دزفول در محل حضور یافته و پیگیر این ماجرا هستند و حساسیت زیادی در رابطه با این مسئله به وجود آمده است.

بهزادی‌پور درباره شایعات مبنی بر این که فرد قایقران یک کودک 12 ساله بوده عنوان کرد: از آن جا که این فرد گریخته است من او را ندیده ام ونمی توانم در این باره اظهار نظر کنم.

پیش از این شهردار دزفول در گفت و گو با خوزنیوز گفته بود: در کنار نیروهای هلال احمر و اورژانس، در قسمت بالادست و پایین دست سد تنظیمی دز پنج گروه نجات غریق مستقر هستند و همگی غواص و مجهز به قایق بوده، در جاهای مختلف آموزش دیده و جان شناگران بسیاری را نجات داده اند.

این در حالی است که به نقل از یکی از اعضای این خانواده، تلاش مردم و بعضی از حاضران در محل حادثه موجب نجات جان سه نفر از حادثه ‌دیدگان شد و به علت نبود امکانات نجات غریق و اکیپ امداد و غریق نجات در محل سه نفر از اعضای این خانواده غرق شدند
.

وی نسبت به خدمات‌دهی اکیپ نجات غریق در منطقه معترض بود و از نبود امکانات گلایه کرد. متاسفانه هیچ‌کدام از مسافران قایق، جلیقه شنا به تن نداشته و قایق نیز قبل از سوار شدن این افراد اقدام به دادن جلیقه نجات نکرده بود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
فامیل فوت شده
|
Germany
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
1
ایا نباید شاهد بر کنار شدن شهردار دزفول باشیم..!

همین امروز دوتا بچه ی 15 ساله ی تهرانی برای بازی تو اب گل گیر کردن و داشتن غرق میشدن طبق معمولم بنده داشتم با قایق ب دنبال جسد پسر عموم بودیم و دو دختر کوچیکش میگشتیم ..که صدای یکیشونو شنیدیم و ب نجات اون دوتا بچه تهرانی رفتیم .اگه نبودیم اونا هم میمردن! پ کو اون اورگانای نجات! همش حرف میزنن اونا.هیچی از اون اورگانها نیستن برای نجات و امنیت مردم...
خوشبختانه امروز بعد از بسته شدن 3 ساعته ی سد پدر و بچه ی 6 سالش پیدا شد ولی نوزاد 2 ساله متاسفانه پیدا نشد!

اینا مردن و تموم شد...بعد همه میرن خونهاشون سرشونو میزارن رو متکا و میخابن! تا غرق شدن بعدی که شهردار بیاد...
:
:
:
آخرین اخبار