تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۰۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مسجدسلیمان در مجلس:
مشکل‌فرسودگی‌راه‌های‌مواصلاتی‌مسجدسلیمان برطرف شود
نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه وضعیت راه‌های شمال خوزستان نامناسب است اما در یک سال گذشته یک کیلومتر جاده هم احداث نشده است.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: با وجود اینکه وضعیت راههای شمال خوزستان نامناسب است اما از آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون یک کیلومتر جاده هم احداث نشده است.

وی اضافه کرد: این منطقه از مناطق حادثه خیز است و مسئولان دولتی باید هرچه زود‌تر احداث جاده‌های مناسب در شمال خوزستان را در دستور کار قرار دهند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی همچنین به وضعیت ناوگان راهداری شهرستان‌های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: به دلیل موقعیت کوهستانی و صعب العبور بودن راه‌ این ناوگان‌ها بیشتر فرسوده هستند.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان‌ها گفت: دولت باید بحث اشتغال شهرستان‌های حوزه انتخابیه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو باید در جهت صدور دستور تکمیل و فعال کردن پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی شهرستان لالی که زمینه اشتغالزایی را فراهم می‌کند، تلاش کنند.

وی درباره وضعیت آب شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهرستان مسجدسلیمان نبود آب آشامیدنی در بعضی از مناطق است، که در ماه‌های گذشته 20 میلیارد ریال برای خدمات آب رسانی اختصاص داده شد.

جلیلی یکی از دلایل دشوار بودن توزیع آب در مسجدسلیمان را طولی بودن این شهر دانست و اضافه کرد: طول شهر مسجدسلیمان با کلانشهر اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان نیز برابری می‌کند و این موضوع رساندن آب به تمامی نقاط آن را با مشکل مواجه می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در گذشته به علت اینگونه مشکلات، لوله کشی آب این شهر به جای زیر زمینی به صورت روکار انجام شده است که این موضوع باعث شده لوله‌های این شهر اکنون به شدت فرسوده و پوسیده باشند و در تمامی نقاط شهر دارای مشکلات جدی هستند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار