تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۰۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد :
اجرای سرشماری برای ۷ هزار خانوار خرمشهری
فرماندار خرمشهر گفت: در طرح سرشماری عمومی کشاورزی، اطلاعات حدود ۷ هزار خانوار در بخش کشاورزی خرمشهر ثبت خواهد شد.

ولی‌الله حیاتی در حاشیه جلسه هماهنگی طرح سرشماری عمومی کشاورزی اظهار داشت: در خرمشهر چیزی حدود 7 هزار خانوار در بخش کشاورزی مورد سرشماری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی این طرح سرشماری 15 نفر است اضافه کرد: سرشماری کشاورزی از پنج مهر آغاز و تا 18 آبان‌ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور اجرایی می‌شود و در خرمشهر به‌طور روزانه باید 60 خانوار سرشماری شوند.

فرماندار خرمشهر، اخلاق‌مداری را به ماموران سرشماری گوشزد کرد و گفت: ماموران سرشماری باید دقت داشته باشند که مردم ولی نعمت ما هستند و مبنای کار احترام به مردم است و سرشماری باید در کمال ادب و احترام صورت گیرد.

حیاتی بر اهمیت این سرشماری در تهیه برنامه‌های کلان دولت تاکید کرد و افزود: شخصا روند پیش‌روی کار را رصد و به صورت روزانه از نحوه انجام کار بازدید می‌کنم.

وی در ادامه خواستار تعامل همه جانبه تمام اعضای شورای اداری در این طرح شد و بیان داشت: اجرای هر چه بهتر این سرشماری تعامل همه جانبه و همتی جمعی را می‌طلبد که در این راستا از شهرداری و صدا و سیما در زمینه اطلاع‌رسانی و رفع ابهامات، از نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و از سایر ارگان‌ها برای تامین سایر امکانات و شرایط، خواستار همکاری و همدلی هستم.

فرماندار خرمشهر در پایان خطاب به کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی، تاکید کرد: جامه هدف طرح سرشماری کشاورزی باید بداند از دریافت این اطلاعات هدفی جز تهیه برنامه برای توسعه دنبال نمی‌شود و استفاده دیگری از این اطلاعات دریافت شده، نخواهد شد.

حیاتی در پایان اذعان داشت: از تمام کشاورزان و بهره‌برداران خواستاریم برای تهیه اطلاعاتی جامع و صحیح ‌‌نهایت همکاری را با ماموران سرشماری به عمل آورند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار