تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۷۰۶۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرحله اول لیگ تیراندازی خوزستان برگزار شد
مرحله اول لیگ تیراندازی خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با قهرمانی تیم ملی حفاری به پایان رسید.

سیدسالار محمدنیا، رییس هیات تیراندازی استان اظهار کرد: این مسابقات 28 شهریورماه با شرکت تیم های ملی‌حفاری و قدس اهواز هر کدام یک تیم و دزفول و پالایشگاه نفت آبادان هر کدام دو تیم در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که مسابقات در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها ملی حفاری قهرمان شد، پالایشگاه نفت آبادان در جایگاه دوم قرار گرفت و دزفول مکان سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات تیراندازی خوزستان عنوان کرد: در بخش تفنگ بادی، سجاد کلاه‌کج، محمدرضا فل‌یوش و علی مهدی‌پور هر سه از ملی‌حفاری به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش تپانچه بادی نیز وحید گل‌خندان از ملی حفاری به قهرمانی رسید، تیرداد صالحی از پالایشگاه نفت آبادان دوم شد و سیداحسان رکنی‌زاده از دزفول در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با بیان این‌که مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود، گفت: مسابقات را طبق آخرین قوانین فدراسیون و در حد استاندارد برگزار کردیم. بازیکنان نیز رکوردهای کشوری خود را ارتقا بخشیدند و عملکردشان رضایت‌بخش بود. این لیگ با دو مرحله دیگر به صورت فصلی پیگیری خواهد شد.

محمدنیا خاطر نشان کرد: تیراندازی استان هنوز جای کار دارد و باید در بخش آموزش بیشتر کار کنیم و توان مربیان استان را نیز بالاتر ببریم. باید در این زمینه ها برنامه ریزی بهتری انجام دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار