تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۰۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارایه آموزش‌های ایمنی عبور و مرور در مدارس
رییس پلیس راهور خوزستان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی رعایت نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی و عبور و مرور در خیابان، ویژه مهدهای کودک و دانش‌آموزان در نیمه نخست مهرماه آغاز می‌شود.

سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی جدید، دوره‌های آموزشی در قالب برگزاری همایش و ارایه آموزش در مدارس جهت آگاه‌سازی کودکان و دانش‌‌آموزان برای جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی و آسیب‌دیدگی کودکان در سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با آغاز رفت و آمد دانش‌آموزان به مدارس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم با آموزش و پرورش انجام خواهد شد. همچون سال‌های گذشته، برگزاری همایش همیاران پلیس و بازگشایی مجدد شهرک ترافیک از جمله برنامه‌های این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان در خصوص تمهیدات راهور برای بازگشایی مدارس، گفت: در جهت روان‌سازی ترافیک اول مهر همکاران ما در معابر شهری حضور مستمر خواهند داشت و در زمان بازگشایی مدارس هنگام صبح (شروع کلاس‌های درس) و ظهر (تعطیلی مدارس) و همچنین عصرها که برخی آموزشگاه‌ها فعال هستند، در مکان‌هایی که مدارس متمرکز شده‌اند، حضور می‌یابند.

مجدمی اظهار کرد: پلیس راهور در این زمینه علاوه بر نظارت بر امور، مکاتباتی با شهرداری انجام داده است تا معابری که محل تردد دانش‌آموزان است آرام‌سازی شده و گذرگاههای عابر پیاده و خط‌کشی‌ها رنگ‌آمیزی شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار