تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۰۶۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان تاکید کرد :
لزوم‌جذب‌سرمایه‌های‌مردمی‌در زمینه امورتولیدی
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان بر جذب سرمایه‌های مردمی در زمینه امور تولیدی تاکید کرد.

صبح امروز در جلسه معارفه معاون فرماندار این شهرستان، مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان اظهار کرد: روزگار و ایام تقسیم شده است بین افراد و همه دچار تغییر و تحول می‌شوند و این رفتن و آمدن‌ها نباید باعث خوشحالی بیش از حد یا نگرانی شود.

محسن اورکی ادامه داد: دنیای ما جمع اضداد بوده و با همین روند است که زندگی معنی پیدا می‌کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان تصریح کرد: حضور در مسند امور در صورتی می‌تواند ارزشمند باشد که نگاهی توام با اخلاق باشد و این امر را باید به عنوان یک فرصت و غنیمت حساب کنیم.

اورکی افزود: مردم ما اگر به این باور پی ببرند و احساس نزدیکی با مسئولان کنند، می‌دانند که ما خدمتگزاران آنها هستیم.

این مدیرکل عنوان کرد: مردمی که این همه در کشور دچار مشکلات هستند و دست از نظام خود برنمی‌دارند این را احساس کرده که مسئولان از خودشان هستند و آنها را قبول دارند.

اورکی گفت: ما باید در مسیر خدمت به مردم و ارزش‌گزاری به مردم حرکت کنیم تا موفق شویم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان ضمن تاکید بر جذب سرمایه‌های مردمی در زمینه امور تولیدی گفت: باید با ایجاد اعتماد بین مردم و ارائه راهکارهای درست، سرمایه‌های مردم را در راستای مثبت و مولد به کار ببریم و نگذاریم این سرمایه‌ها از بین برود.

در پایان این جلسه شاهین خلیلی بخشدار سلطان‌آباد، در حکمی از سوی استاندار خوزستان به سمت معاون فرماندار رامهرمز معرفی و از زحمات عباس اسکندری معاون پیشین فرمانداری این شهرستان تقدیر به عمل آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار