تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۷۰۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشریح برنامه‌های هفته‌دفاع‌مقدس در شوشتر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت.

علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: هفته دفاع مقدس در نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از میراث‌های ارزشمند، جاودان و ماندگار تاریخ ماست که باید به نحو شایسته و با جان و دل از آن محافظت و تکریم کرد.

وی افزود: ما به تک تک شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران و تمام کسانی که اندک گامی در راه اعتلای پرچم ایران اسلامی برداشته مدیون هستیم و وظیفه داریم در پاسداشت این روزها تلاش کنیم.

بهرامی اظهار کرد: سر فرود آوردن در برابر همه آن صدیقان، کاری به وابستگی به تفکر و جناح خاصی ندارد و همین که در این خاک مقدس نفس که بکشیم، تکریم آنها بر ما واجب می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوشتر گفت: ویژه‌برنامه‌هایی تدوین کرده‌ایم تا با حضور هنرمندان، اصحاب رسانه، کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد و سایر انجمن‌های وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نحو شایسته‌ای هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم.

وی بیان کرد: غبارروبی مزار شهدای والامقام، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی، اجرای نمایش با موضوع دفاع مقدس، شب شعر و خاطره، برگزاری محافل انس با قرآن و چند برنامه متنوع دیگر از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شوشتر برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار