تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۰۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سياسي خبر داد :
معرفي مدير عامل پرسپوليس، دوشنبه آينده
طي ديروز و امروز در حالي اخباري مبني بر برگزاري جلسه هيات مديره پرسپوليس در روز دوشنبه (فردا) و انتخاب عضو جانشين عليرضا رحيمي در هيات مديره اين باشگاه منتشر شده که هيات مديره باشگاه پرسپوليس فردا تشکيل جلسه نخواهد داد.

حمیدرضا سیاسی در مورد این که قرار است فردا هیات مدیره تشکیل جلسه دهد و در این جلسه فردی را بعنوان جانشین علیرضا رحیمی در هیات مدیره این باشگاه معرفی کند گفت: ما اصلا روز دوشنبه هفته جاری یعنی فردا جلسه ای نداریم که بخواهیم در مورد عضو جدید هیات مدیره تصمیم گیری کنیم. واقعیت امر این است که اگر مشکل خاصی ایجاد نشود احتمالا روز دوشنبه هفته آینده هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد. در این جلسه قرار است اعضاء نفرات و کاندیداهای مورد نظرشان را برای قبول پست مدیرعاملی معرفی کرده و پس از بحث و گفتگو و رای گیری که خواهیم داشت مدیرعامل جدید باشگاه را روز دوشنبه هفته آینده معرفی کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال ما که آیا مدیرعامل جدید همان بهروز منتقمی خواهد بود یا نه چنین گفت: این هم از آن سوال هایی است که جوابش نزد من نیست. من به عنوان یک عضو یک رای دارم و باید ببینیم دیگر اعضای هیات مدیره چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت.

سیاسی در ادامه با ستایش پیروزی که تیم امید پرسپولیس در دیدار با استقلال به دست آورد و تقبیح حرکت استقلالی ها در واکنشی که به این شکست داشتند ادامه داد: من باید همین جا و از همین طریق به کادر فنی و بازیکنان دوست داشتنی تیم امید تبریک گفته و اعلام کنم باشگاه پرسپولیس پاداش ویژه ای را برای در نظر گرفته است. پیروزی ارزشمندی بود که به دست آمد و این پیروزی را تبریک میگویم. هرچند که امیدوارم در مورد اتفاقات آخر مسابقه و این که بازیکنان ما مورد ضرب و شتم قرار گرفتند تصمیم جدی و عاجلی گرفته شود.

مرجع / ورزش سه
:
:
:
آخرین اخبار