تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۰۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه بازگشایی مدارس
مناطق مختلف مسجدسلیمان پاکسازی شد
در آستانه فصل بازگشایی مدارس، مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان نظافت و پاکسازی شد.

پیش از ظهر امروز در آستانه آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس، مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان به همت کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان نظافت و پاکسازی شد.

رئیس اداره فضای سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این مراسم اظهار کرد: این اقدام در راستای پاکسازی و بهسازی سیمای شهری با جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی صورت گرفت.

علی جعفری لاغرکی افزود: در این عملیات که به مدت پنج روز از 26 شهریورماه جاری آغاز شد زباله و نخاله‌های رها شده در محلات و مناطق مختلف شهری از قبیل نفتون، باغ ملی، پشت برج، بی‌بیان، کوی المهدی(عج) به طور کامل جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: عملیات پاکسازی مناطق شهری یکی از خدماتی است که این شرکت در راستای بهسازی سیمای شهری و کاهش مخاطرات بهداشتی ناشی از رهاسازی زباله‌ها و نخاله‌ها توسط شهروندان سهل‌انگار در سطح جامعه ارائه می‌کند.

رئیس اداره فضای سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان کرد: در این عملیات که توسط پرسنل اداره تنظیفات و فضای سبز صورت گرفت چهره مناطق یاد شده به نحو مطلوبی بهسازی شد تا با آغاز فعالیت مدارس دغدغه خانواده‌ها برای سلامتی فرزندانشان به‌واسطه خطرات ناشی از وجود زباله در سطح محلات از میان برود.

عملیات پاکسازی خیابان‌ها و معابر شهر مسجدسلیمان با هدف زیباسازی چهره شهر در دو نوبت از سال در آستانه بازگشایی مدارس و عید نوروز توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از چهار سال گذشته تاکنون اجرا می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار