تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۰۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد :
اعزام گروه‌های درمانی سپاه به روستاهای بخش مرکزی و اروندکنار
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از اعزام گروه‌های درمانی سپاه به روستاهای بخش مرکزی و اروندکنار به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و برای درمان رایگان اهالی خبر داد.

عادل عساکره در نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، گروه‌های درمانی سپاه با اعزام به روستاهای بخش مرکزی و اروندکنار نسبت به درمان رایگان اهالی منطقه اقدام می‌کنند.

وی افزود: گروه‌های درمانی در روزهای چهارم و پنجم مهرماه امسال به مناطق یاد شده اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه امام راحل(ره)، از هفته دفاع مقدس به عنوان فرصتی برای بیان دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نام برد و عنوان کرد: دفاع هشت ساله مردم برگ افتخار و زرینی در تاریخ ملت ایران اسلامی است که باید آثار و ارزش‌های گرانبهای آن به نسل فعلی و نسل‌های آینده که خود شاهد و ناظر آن حماسه‌ها نبودند منتقل شود.

عساکره با اشاره به پیش‌بینی 70 برنامه محوری در هفته دفاع مقدس اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، برپایی 10 ایستگاه صلواتی، بخش فیلم‌های دفاع مقدس در اماکن عمومی و تفریحی، اجرای مسابقات مختلف همچون مسابقه پیامکی، نقاشی و آشپزی و برگزاری دعای روحبخش ندبه در روز جمعه چهارم مهرماه به همراه پخش از شبکه یک سیما برخی از این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: مسابقه بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه هفته دفاع مقدس است که با توجه به تجربیات گذشته با استقبال گسترده مردم مواجه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است یادآور شد: استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس می‌تواند مشکلات ما را در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح جهان رفع کند.

عساکره از برپایی نمایشگاه‌های ادوات جنگی در باغ موزه دفاع مقدس و حجاب و عفاف، کتاب و نقاشی، همایش تئاتر، قصه‌گویی، شب شعر، انس با قرآن با حضور چهره‌های مطرح کشوری و استانی، یادواره ملی شهدای دوم مهر، اجرای برنامه آسمان بچه‌ها در مرکز نمایشگاهی منطقه آزاد اروند (5 تا 9 مهرماه) با حضور شاعرانی از کشورهای فلسطین، عراق و افغانستان و رژه نیروهای مسلح در روز پنجم مهرماه سالروز حماسه غرورآفرین شکست حصر آبادان به عنوان دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته دفاع مقدس نام برد.

به گفته وی، اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به ویژه یادمان والفجر هشت و باغ موزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس نام برد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار