تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۷۰۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه رامهرمز خبر داد :
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رامهرمز
فرمانده سپاه رامهرمز از برگزاری 80 برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

ابراهیم متینیان امروز اظهار داشت: 80 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زمینه‌های فرهنگی، هنری، گردهمایی و مذهبی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: پنج یادواره شهدا در پنج پایگاه مقاومت شهر و روستا و نمایشگاه عکس آسیب‌های ماهواره در محل شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه رامهرمز تصریح کرد: گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج و نشست‌های روشنگری با موضوع آسیب ماهواره در چهار حوزه محلات از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

متینیان افزود: برگزاری زیارت عاشورا در محل قبور شهدای گمنام و غبارروبی مزار شهدا، شرکت همه بسیجیان در نماز جمعه، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی برای عموم مردم و برگزاری شب شعر مقاومت نیز از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که اجرا می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: مهم‌ترین برنامه این هفته مراسم نمایشی و رزمایشی افلاکیان است که نقش رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس روایت می‌کند و به مدت سه روز همراه با نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، پزشکی عمومی، ویژه تمام اقشار مردم در پادگان قدس این شهرستان برگزار می‌شود.

متینیان در پایان گفت: در این هفته به کسانی که گیرنده‌های ماهواره خود را تحویل دهند یک دستگاه گیرنده دیجیتال به صورت مجانی ارائه خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار