تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۰۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام گروه‌های‌پزشکی به مناطق‌محروم‌ماهشهر
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ماهشهر گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس گروههای پزشکی به مناطق محروم ماهشهر اعزام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ماهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات زیبا از دوران سراسر نور حماسه و افتخار است.

علی شمس اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همه افرادی که زمینه حضور رزمندگان را در جبهه حق علیه باطل را فراهم کردند سرمایه‌های واقعی و ماندنی این کشور هستند.

وی افزود: شهدا با خون خود، جانبازان با دلیری و ایثارگران با ایثارگریشان با راهنمایی‌های پیامبر گونه رهبری فرزانه پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) در آن دوران سراسر نور و حماسی سبب بقای انقلاب شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ماهشهر با اشاره به نامگذاری جنگ تحمیلی به نام دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع از قرآن، اسلام، دین، حریم ولایت و کیان اسلامی و دفاعی که در آن سرشار از امدادهای غیبی الهی باید دفاع مقدس نامگذاری شود.

وی بیان کرد: بدون شک هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات زیبا از دوران سراسر نور و حماسه و گرامی داشت این افتخار آفرینی و حماسه عظیم سبب ایجاد یادآوری به دشمنان است که این مردم برای دفاع از کشورشان از هیچ امری دریغ نمی‌کنند.

شمس عنوان کرد: دفاع رزمندگان در جبهه حق علیه باطل دفاعی توام با توکل و سرشار از اخلاص و شجاعت و پاکی و مهم‌تر از آن دفاع در مقابل استکبار جهانی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ماهشهر اضافه کرد: رزمندگان عزیز این کشور در مقابل کسانی ایستادگی کردند که کمر به همت نابودی حکومت نوپایی بسته بودند، در جنگ تحمیلی برای دفاع از مظلومین عالم و بعد از 14 قرن در این سرزمین اسلامی شکل گرفته بود.

وی در ادامه ابراز کرد: ما نمونه چنین دفاعی را فقط در صدر اسلام شاهد بودیم بنابراین اگر یک تحلیل واقع بینانه از عملکرد نظام و مردم داشته باشیم از انصاف به دور است که واژه دیگری جایگزین دفاع مقدس کنیم.

شمس با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در هفته دفاع مقدس در شهرستان ماهشهر گفت: برنامه‌های متنوع و متعددی را در این هفته اجرا خواهیم کرد که از فردا شاهد آن خواهیم بود.

وی گفت: در ساعات اولیه صبح شاهد رژه نیروهای مسلح به صورت موتوری و پیاده در سطح شهرستان خواهیم بود که برای نخستین بار رژه موتوری در شهر چمران و شهرک طالقانی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ماهشهر اذعان کرد: مهم‌ترین برنامه‌ای در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم و حاشیه نشینی خواهد بود.

شمس اظهار کرد: در مجموع بیش از 180 برنامه برای هفته دفاع مقدس در شهرستان ماهشهر پیش بینی شده است که در این هفته اجرا می‌شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار