تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۰۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان خبر داد :
اجرای 36 برنامه هفته دفاع مقدس در شادگان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان از برگزاری 36 برنامه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان شادگان خبر داد.

لطف‌الله دورقی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری 36 برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برگزاری رژه حماسه بسیجیان، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، برپایی ایستگاه مختلف صلواتی و شرکت بسیجیان در نماز جمعه از مهمترین برنامه‌های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس شهرستان است.

وی در ادامه جنگ هشت سال دفاع مقدس و پیروزی مردم ایران را حاصل رشادت‌های جوانان شهید دانست و گفت: هفته دفاع مقدس تداعی کننده جانفشانی و ایثار جوانان برومند انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله تحمیلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گرانبهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند و معنوی امام خمینی(ره)، افسانه شکست‌ناپذیر قدرت‌های جهانی را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

دورقی بیان کرد: وحدت ملت ایران با محوریت ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باعث شد از ابتدای انقلاب تا به امروز، جمهوری اسلامی در دنیا و در منطقه سربلند و استوار باشد.

وی در پایان عنوان کرد: ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند دفاع مقدس، مبین این مطلب است که مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در همه لحظات بر روی اصول و ارزش‌های انقلاب خود پافشاری کرده و با پیروی از ولایت فقیه هیچگاه از آن کوتاه نخواهند آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار