تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۰۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رژه نیروهای مسلح مستقر در دزفول برگزار شد
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در شمال استان خوزستان صبح روز دوشنبه در دزفول برگزار شد.

امام جمعه دزفول در جمع یگان های نمونه نظامی و انتظامی در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس در بلوار شهیدآباد این شهر در سخنانی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایستادگی و مقاومت امتی خداجو و دلیر مردانی است که مسیر تاریخ را تغییر دادند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: دفاع مقدس تجلی پیروزی خون بر شمشیر و تبلور جوشش خون شهدا و ایثارگران است.

وی هفته دفاع مقدس را میثاقی دوباره با شهدا و آرمان های بلند امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت بیان کرد و گفت: از برکت دفاع مقدس ، اسلام حیاتی دوباره یافت.

امام جمعه دزفول ، خودباوری ، استقلال ، آزادی و نیز عزت و عظمت نظام اسلامی را حاصل فداکاری فرزندان دلیر این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

در این آیین که جمعی از فرماندهان ارشد نظامی حضور داشتند یگان های نمونه مستقر در شمال خوزستان توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشته و بخشی از تجهیزات نظامی و دفاعی به نمایش درآمد.

یگانهای نمونه پایگاه چهارم شکاری دزفول ، تیپ 292 زرهی دزفول، تیپ حضرت مهدی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ، آموزشگاه شهید باکری ، پدافند هوایی دزفول ، پشتیبانی منطقه شش ، سپاه ناحیه دزفول و نیز نیروهای بسیجی در این آیین از مقابل جایگاه رژه رفتند.

همچنین یگان های موتوری سپاه و نیروی انتظامی و نیز تجهیزات نظامی و دفاعی مستقر در منطقه با عبور از مقابل جایگاه آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلامی به نمایش گذاشتند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار