تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۷۰۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام اتومبیلران‌های خوزستانی به رالی کشور
اتومبیلران‌های خوزستانی در مرحله دوم رقابت های قهرمانی رالی کشور شرکت می کنند.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهار کرد: این مسابقات یکم تا چهارم مهرماه به میزبانی شیراز برگزار می شود و خوزستان در کلاس های 2000 حرفه ای و 1600 سی‌سی با حریفان خود رقابت می کند.

وی بیان کرد: تیم الف کلاس 2000 حرفه ای خوزستان متشکل از شهاب پیشانی‌دار به عنوان راننده و حامد خباز به عنوان نقشه‌خوان و فرزاد شاهرخی به عنوان راننده و نیما سنایی‌زاده به عنوان نقشه‌خوان و تیم ب همین کلاس متشکل از سیدرضا نبوی به عنوان راننده و مهدی مکوندی به عنوان نقشه‌خوان و سعید زرمهر به عنوان راننده و شاهین خواجه‌موگهی به عنوان نقشه‌خوان در این مسابقات شرکت می کنند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان ادامه داد: در کلاس 1600 سی‌سی نیز از خوزستان فرزان شکراللهی به عنوان راننده و امین شیرالی به عنوان نقشه‌خوان با حریفان خود رقابت می کنند. سرپرست تیم نیز هادی نبوی است. خوزستان با بیشترین تیم در این مرحله از مسابقات حضور پیدا می کند.

وی در ادامه به حضور دو بانوی خوزستانی در مسابقات ”قهرمانی رالی خاورمیانه کاندیداتوری مِرک” اشاره کرد و گفت: منصوره فخولی و اکرم افراز به عنوان تیم اجرایی از سوی فدراسیون به این رقابت ها دعوت شده اند. این مسابقات نیز یکم تا چهارم مهرماه در شیراز برگزار می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار